oya Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hei! Har en Piaggio ZIP 4T 50cc som har gått 1400 km. Mener å huske at jeg skulle ta den inn på service etter 1000km, men har ikke fått gjort det enda. Er det noen som vet sånn ca. hva det vil koste? Hva gjør de på en slik service? Er det noen som har tips til hva jeg bør gjøre av vedlikehold selv? Var så uheldig å få manual på italiensk og fransk, så forstår fint lite av den. Endret 20. april 2009 av oya Lenke til kommentar
oya Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Ingen som vet... ? Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 vel, vil vel koste ca 1000-lappen. Vedlikehold selv vet ikke jeg mer enn at du bør holde den ren og pen, mest mulig unna fukt og kulde, pusse bort rust og lakkere over, osv Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du må vel ha den inn til stilling av ventiler iallfall. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 det dem gjør er å sjekke at lys osv fungerer. skifter olje og stiller sikkert ventilene. og kanskje bytter bremseveske. tviler litt. er ikke så mye dem gjør, men ventilnene kan du ikke stille selv. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan faktisk det. Men ikke alle som tørr begynner på det. Feks, så ligger det flere klipp på youtube om hvordan man gjør det, og det virker ikke særlig vanskelig. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 ja vet at man kan gjøre det selv, men med tanke på garanti ol tror jeg at det må gjøres på et godkjent værksted. du skal ha litt peiling før du begynner på slikkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå