Jakindra Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er det noen som har noen anelse om hvor vanskelig/lett det er å frakte en stasjonærpc til england? Er litt redd for å frakte den med fly siden de ikke er så veldig forsiktige. Noen som har noen erfaring med dette? ev. gode ideer? Lenke til kommentar
janingar Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tror den vil få ganske røff behandling samme om du sender den med fly/post. Muligens bud-firmaer er mer forsiktig. I alle fall om man betaler for det, men det koster nok en del. Uansett bør du nok polstre den med noen meter bobleplast Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvor stor er maskinen din? Om du klarer å få den ned i vedveske (Fås på Europris) så kan du vell ta den med som håndbaggasje. Har selv transportert min maskin på den måten, dog med Widerøe's små Dasher. Gikk greit å få under setet også så det var ingen problemer med. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det er vel også et krav til vekt da? Så vidt jeg vet blir kravene for håndbagasje på fly bare verre og verre Enkelte tillater kun et kolli håndbagasje, og noen ganger tillater de ikke så stor vekt heller. Sjekk med flyselskapet du skal bruke hva slags krav de har til håndbagasje. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skru maskinen fra hverandre og putt delene i kofferten utenom harddisken, den tar du i handbagasjen. Kjøp et dritbillig kabinett i england. Billigste løsning tror jeg. Ikke vits i å dra med seg 8-9 kilo med stål til dobbel pris av et kabinett. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 du må kjøpe en ny netkabel(strømkabel) og skifte den lille røde "knappen" bakpå strømforsyningen.. tror det skulle være biff.. nei? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 ta med deg en slik forgrening med 4-5 norske kontakter i ene enden så kjøper du bare en overgang på flyplassen når du drar. Irland og england har samme spenning som i norge, de har bare mer solide kontakter med 3 plugger. Eneste forskjellen. Så ikke dra noe rød knapp over osv. Jeg pakka min data i en hovedkorteske, harddiskene i håndbagasjen og hadde så bare ledninger som forslaget over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå