Gå til innhold

Større ikoner på farten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stopp pressen!! PowerTorsk har ikke problemer med dette så da er det totalt bortkastet.

Du må jo regne med at det ikke bare er du som har iphone.. og hvis du på død og liv IKKE vil ha dette går det sikkert ann å deaktivere det.

synes det er helt jovialt jeg..

Lenke til kommentar
skal registrere når og hvordan du beveger deg, og deretter tilpasse ikonstørrelsen og teksten i menyene.

Etter som jeg har skjønt det blir ikonene kun større når man er i bevegelse, for å kunne treffe de lettere, så til vanlig tror jeg ikke de blir noe spesielt større.

[..] og hvis du på død og liv IKKE vil ha dette går det sikkert ann å deaktivere det. [..]

Ja, er nok fult mulig og deaktivere helt også.

Som bruker skal du også kunne angi hvor mye bevegelse som skal til før telefonen slår over til "bevegelses-modus".

Barnslig eller ei, så syntes jeg det bare er positive sider ved denne funksjonen.

@PowerTorsk: Barnslige? Sett de nye menyene til Nokia? Da snakker vi barnslig. Hehe.

[..]

Har tidligere hørt at de var kjedelige som de gamle, og nå også barnslige? Og som bruker av de nye nokia menyene må jeg nesten spørre; Hva er barnslig med de nye Nokia menyene?

Tror nok mye av det vi oppfatter som litt barnslig på telefonene er for å få det til og bli en litt mere brukervenlig opplevelse. Barnslig lett og bruke! :)

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Opprett ny...