Isbilen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jaja, da blir det i hvert fall mye lettere å være innkjøpsansvarlig for blandevann på utestedene nord for Torgallmenningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Avisene gleder seg vel til å lage oppslag når en drittunge klarer å hylle innpå med 40 bokser og dør av den "livsfarlige energidrikken". Men dersom det er sant som det står at koffeininholdet ikke blir noe lavere enn før, så kan det tenkes at jeg trekker tilbake noe av det jeg sa og går til anskaffelse av Red Bull dersom jeg faktisk trenger en energidrikk som funker. Er det ikke sånn at en boks Red Bull innholder koffein tilsvarende 30 kopper kaffe da? Men ikke sikkert jeg husker riktig Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 En boks inneholder røflig samme koffeinmengde som en kopp kaffe. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Avisene gleder seg vel til å lage oppslag når en drittunge klarer å hylle innpå med 40 bokser og dør av den "livsfarlige energidrikken". Garantert. Håper ikke det ødelegger for salget igjen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Avisene gleder seg vel til å lage oppslag når en drittunge klarer å hylle innpå med 40 bokser og dør av den "livsfarlige energidrikken". Men dersom det er sant som det står at koffeininholdet ikke blir noe lavere enn før, så kan det tenkes at jeg trekker tilbake noe av det jeg sa og går til anskaffelse av Red Bull dersom jeg faktisk trenger en energidrikk som funker. Er det ikke sånn at en boks Red Bull innholder koffein tilsvarende 30 kopper kaffe da? Men ikke sikkert jeg husker riktig Ikke mer koffein enn i kaffe Mengden koffein i energidrikker er ikke større enn i kaffe, men Jan Alexander ved folkehelseinstituttet frykter nå at mange unge kan komme til å drikke store mengder koffein, fordi det er mye lettere å drikke, når den er søtet og smakstilsatt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Da er kaffe også farlig? Vis man drikker for mye. Alt er jo farlig. Red Bull er vel mer for ungdommen, og kaffe er for de godt utvokste. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Da er kaffe også farlig? Vis man drikker for mye. Alt er jo farlig. Red Bull er vel mer for ungdommen, og kaffe er for de godt utvokste. Alt er ferdig for tida. Hvorvidt kaffe er farligere enn redbull er jeg usikker på. Det er like farlig i forhold til koffein, men red bull inneholder også stoffet taurin som ikke er bra, spessielt ikke i forbindelse med alkohol (gikk på en smell der) edit: og en smell til Endret 23. april 2009 av Demantios Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Ja, da kom endelig bekreftelsen :-) Ser at det nevnes at vitamin B7 skal fjernes... Dette kjenner jeg ikke til men jeg har lest at vitamin B6 i produktet er senket til 0,28 mg/100 ml... Er usikker på hva den er på f.eks det svenske markedet... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Drakk flaskevis med den redbullekstrakten jeg hører snakk om nå da jeg var i Thailand. Jeg har vondt for å tro at den er 50x sterkere enn en vanlig redbull ettersom jeg drakk oppmot to flasker dagen når jeg var i thailand of følte det ikke nevneverdig. Men godt var det Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Drikker med mye b-vitamin er veldig bra som blandevann. Man bruker det når man gjør om etanol til energi og da vil man ikke føle seg drit dagen etterpå om man drikker kjempemasse. DETTE EIER. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Trenger ingen sikre kilder....hørte det på radioen idag tidlig. Men anyway. http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2692275.ece Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 IT-avisen har skrevet om det også: http://itavisen.no/811476/red-bull-til-norge Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Her er enda en kilde: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=572166 Men er det bare meg eller er det sånn at for og få ned Vitamin B17 nivået så trengs det en omfavnende prosess? Tror noe av dette henger sammen med Axel Lund Svindal.. Får i vinter ble jo han tilbudt sponsor av Red Bull men han kunne ikke si ja og han var villig til og offre en prosentandel av intektene til skiforbundet, men nei da lov fikk han ikke.. Begynner nesten og lure på om Red Bull går under for kravene for og sette ned B17 nivået bare for og få en kontrakt? I så fall så er jo ikke dette den eneste grunnen da, for tror det vill selge godt i Norge og alt sånn + at forholdene lå tilrette nå siden det ikke er legemiddel og bla bla bla Er det flere som tenker det samme? Edit: http://msn.tv2sporten.no/ovrig/article2557732.ece Litt om Lund Svindal saken for de som vill vite det. Endret 23. april 2009 av simentp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå