Deviator Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg leter etter et fat av stål\metall som kan benyttes til bål osv. Før kunne man enkelt få slike fat på bensinstasjoner osv, men det er ikke så enkelt lengre. Noen som vet hvor jeg kan skaffe noe slikt ? Om noen har noe egnede de vil bli kvitt i Akershus\Oslo området så kommer jeg og henter det Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ett annet alternativ er å få tak i en varmtvannsbereder, og dele denne. Fungerer nok utmerket det også! Lykke til! Lenke til kommentar
Footy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 varmtvannsbereder er rustfri i tilegg... jeg foretrekker det. Bare dra til en rørlegger grossist, de pleier å ha bakgården full av deffekte varmtvannsberedere. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ser stadig vekk at de gir bort tomme oljefat og sånt på finn, kan jo sjekke ut det kanskje? Jeg er litt på utkikk selv, halvt oljefat blir brått til en kul kull grill :-) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 den gangen jeg trengte oljefat kjørte jeg til Shell på Sjursøya i Oslo og fikk et gratis der. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 stemmer for varmtvannsbereder. Finn det største firmaet i byen og spør dem, de har gjerne en stappa container i bakgården med beredere. Og som nevnt er de rustfrie og tjukkere i godset. Bare vær forsiktig når dere deler dem med vinkelsliper Oljefat brukes til så mangt, men tror det er pant på dem så det er litt mer styr. Men sjekk byggeplasser og andre steder der de kan ha en tønne med noe diesel stående. Lenke til kommentar
JanBer Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har to stykker 250 liters fat som jeg ønsker å kvitte meg med. dere kan finne annonsen på http://www.nordnyt.com/auction/ under "Ønskes Kjøpt" Ikke misforstå, begge fat er gratis, dere må bare hente selv i Vestfold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå