Galaxy87 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Heihei Noen som har peiling på sharepoint? Eg holder på å lære meg, er stødig i noen ting, og ikkje fult så stødig i andre. Skal snart på kurs så det er jo flott =) Glede seg! Eg holder på med ein oppgåve. Min testserver har - AD(domenekontroller)+ DNS og DHCP - Application Server (XML web services, ASP.NET, COM +, IIS) - Den er også fil server, har ikkje oppgradert den(enda) til Directory quotas file screening eller distrubuted file system (DFS) Oppgåven er, Firma A og firma B skal ha kvar sin Team site, såklart adskilt siden firma A og B er konkurenter og må ikkje se dokument/informasjon til kvar andre. Eg klarer bare sette opp 1 Team site...Og den la seg in automatisk da eg installerte sharepoint services. Er klar over at det er noe i det store bildet eg mangler her, men eg er jo lærling så det må være lov.. =) Det går ann å ha 2 Team sites på samme server ikkje sant? såklart det burde gå. 2 Team sites vil ha kvar sin Central Administration? - Setter pris på all hjelp, eg går litt i blinde her - Galaxy Lenke til kommentar
Galaxy87 Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Fant ut at man gjør det via Central Administration =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå