kokken Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 hei du som har peil... kan ikke du fortelle meg hva som er den råeste radiatoren å kjøpe for minst mulig penger....... få nu litt expert hjelp no... Drit no i å jalle OM MASSE DRIT OM AT JEG MÅ LESE MASSE TESTER OG DRIT.......TAKK OG vill det lønne seg på noen måte og ikke bruke vanntank.... eller en liten i forhold til en stor..... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Uten å vite så mye om det så er det vell et poeng å ha mest mulig overflate. Om du finner en vanlig husradiator på dungen tror jeg du har en kjempe god radiator. Eller så er det vel nærliggende å tenke på en bilradiator. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Den Beste single radiatoren er vel Black Ice Extreme. Har du plass til en dual hvis ikke triple radiator burde du ta en titt på Black Ice Extreme 2 eller radiatoren fra AquaComputer beregnet for tre 120mm vifter. (www.microplex.no (nede enda) | www.netconnection.no ) Dette vil kjøle ned vannet veldig godt, men koste ganske mye. Ellers så er maxperf radiatoren fra 3dfxcool bra, men litt upassende i dimensjonene. www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Max Perf radiatoren er bedre enn Black Ice Extreme 2 ifølge ocshoot. men jeg blir veldig forbausa om den slår AC EVO 360. Dersom du ikke trenger radiator fra PC butikker så kan selvsagt www.radiatorservice.no trylle fram noe som er enda bedre www.waterheads.dk har forøvrig slike til 399DKK Dr.X : microplex.no er *ikke* nede Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 www.databutikken.com/no/ mener du ? Dr.X : microplex.no er *ikke* nede Ehmm.. jeg kommer ikke inn på sida via www.microplex.no ! Midlertidig nede for oppdatering og vedlikehold av sida eller hva det står. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Kan annbefale BIE II.. den er virkelig god ! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 kk, sletta cookies og *whips* MP funka igjen.. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ehmm.. jeg kommer ikke inn på sida via www.microplex.no !Midlertidig nede for oppdatering og vedlikehold av sida eller hva det står. Jeg kommer greit inn. Lenke til kommentar
Recercare Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Har hört at innovateks radiatorer skal väre bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå