Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bursdagspresang til dama, noen forslag?

Anbefalte innlegg

Dama har bursdag snart, eg er i militæret og kommer hjem en uke etter bursdagen sånn ca.

hun vil feire bursdagen hennes med meg når eg komme hjem:p (+ vi har vert sammen 5månder samme dag) så er liksom litt det og..:p) så eg tenkte på å gjør noe fint for hu da, lurte litt på ka. hun blir 17 år nå....

alle dumme kommentarer og forslag blir satt stor pris på:)

Endret av WillyWanker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja seff har allerede gitt hu ei militær t-skjorte:P.

Hun er sånn så kan bli glad for så å si alt uansett ka det er:) (tanken som teller:) militær lønn hjelper heller ingen..:p

atm tenke eg på et dikt blomster... og siden det er bursdagen hennes, en liten ting til

Lenke til kommentar

Bare pass på at det ikke blir et klissete klisje dikt. Vet ikke om dama di liker sånt, men ikke skriv et dikt bare for å skrive et dikt. Det tror jeg kan slå litt pinlig ut, eller så kan det bli kjempe gøy. Og dere begge får en god latter :) Ville satset på den siste.

Gavekort er også en populær greie. Type: 30 min massasje, burkes når ønsket. Slike ting du kan finne på som dama kommer til å like. Skrevet litt fint på små lapper du gir henne. Bare pass på at det er noen litt ekstra "morsomme" der også ;)

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Dukk opp midt på natten. Lag et hjerte med navnet hennes utenfor døren hennes (laget av telys), og tenn på. Deretter proklamerer du din kjærlighet til henne i det hun åpner døren. Deretter tar du henne med på resturant dagen etterpå, og finner på noe morsomt som en avsluttning på kvelden. Dra med noen venner og sett igang en heidundrendes fest eller noe.

Lenke til kommentar
Dukk opp midt på natten. Lag et hjerte med navnet hennes utenfor døren hennes (laget av telys), og tenn på. Deretter proklamerer du din kjærlighet til henne i det hun åpner døren. Deretter tar du henne med på resturant dagen etterpå, og finner på noe morsomt som en avsluttning på kvelden. Dra med noen venner og sett igang en heidundrendes fest eller noe.

Høres veldig voldsomt ut etter å ha vært sammen i 5 måneder, spesielt siden de mye av den tiden har vært adskilt pga millitæret. Tror kansje dama hadde blitt litt skremt, men nå kjenner jeg jo ikke henne. Skremme vekk partneren sin er veldig fort gjort om man går for fort frem.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Enig i at diktet må være litt småmorsomt. Noe ala:

Militæret er trist, og jeg savner deg en smule.

Gleder meg til å komme hjem sånn at vi kan pule.

Og du er ganske søt da, det må jeg si.

Er så utrolig glad og lykkelig for at du er jenta mi.

Morsomt og søtt samtidig:D

oh yeah, i`m a poet.

Dama har et dikt hengende over senga:P

Lenke til kommentar

oh yeah, i`m a poet.

haha, jeg lo :) Kjapt spørsmål, er du en gutt? (pga nicket)

Lenke til kommentar

denne funker ikke vi sover sammen kver dag:P

Lenke til kommentar

oh yeah, i`m a poet.

haha likte det skal bruke dette i slutten av mitt eget, kan skrive tilbake her kossen reaksjonen blei:p

Lenke til kommentar
Herregud mann. Du er i militæret og dama BLIR 17??? Barnerov er du på. Dump dama og finn deg ei ny vel. ;)

YUP, MEN VI GAMMLE GRISER LIKE DET SÅNN HEHE:D

eller... fu... eg er 19 år og har aldri vert mer forelsket enn dette. beste så har skjedd meg noen gang er denna jenta her... hu betyr alt for meg og eg ville gjort alt for henne. elske henne over alt på jord. hun føler det samme for meg og, (muligens lame men greit nok...) allerede nå vett eg at det er henne eg vil leve livet mitt med.

Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Herregud mann. Du er i militæret og dama BLIR 17??? Barnerov er du på. Dump dama og finn deg ei ny vel. ;)

YUP, MEN VI GAMMLE GRISER LIKE DET SÅNN HEHE:D

eller... fu... eg er 19 år og har aldri vert mer forelsket enn dette. beste så har skjedd meg noen gang er denna jenta her... hu betyr alt for meg og eg ville gjort alt for henne. elske henne over alt på jord. hun føler det samme for meg og, (muligens lame men greit nok...) allerede nå vett eg at det er henne eg vil leve livet mitt med.

støttes 100%

Post hele diktet her når du blir ferdig btw:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...