WoRkinG Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har en Peugeot Speedfight 2, men vet ikke om det er Ac eller Lc modellen. Det er en 2004 modell vannavkjølt motor. Vet noen om det er Ac eller Lc da? Takker for svar:) Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Lc = liguid cooled AC = Air cooled. Du ser hvor jeg har merka av på bildet. Har du vifte, luftkjølt. Har du 2 slanger som går der, vannkjølt. Lenke til kommentar
WoRkinG Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Lc = liguid cooledAC = Air cooled. Du ser hvor jeg har merka av på bildet. Har du vifte, luftkjølt. Har du 2 slanger som går der, vannkjølt. Tusen takk for svaret:) Har du noen gang byttet eksospotte på en speedfight scooter? Jeg prøver og ta av eksosanlegget, men skruene inn mot sylinderen er umulig og få ut uten og skru av litt plast. Vet du hvor man bør skru av plast for og komme lettest til? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har skrudd av eksosen på speedfight ja. Ta av setebøtta så kommer du nok lettere til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå