michael691 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jente: Er det en by som heter vestfold liksom? 98% av innleggene i denne tråden handler om jenter. Wonder why Manpower ftw 1 Lenke til kommentar
tanx Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Prometherion: http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=920968201 Var i samfunnsfagtimen i fjor, under vg. 1 at en jente kom med et ganske morsomt utspill. Hele klassen holdte på å le seg i hjel. Vi hadde en generell debatt, og kom inn på temaet samer. Da hun brått roper ut, og lurer på om: "Bor samer i igloer!?". Alle lo høyt, inkl læreren, med unntak av hennes to venniner. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Overhørt på jobb, to jenter som avslutter vgs nå til sommeren: Har du bestemt deg for hva du skal gjøre til neste år da? - Nei har stresset med dette i to år nå! Ja jeg vet, det er vanskelig. - Er jo mye lettere for guttene, de har jo et år i militæret før de må bestemme seg. 98% av innleggene i denne tråden handler om jenter. Wonder why Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Tar forsøke på å åpne igjen denne tråden:) overhørte noen som mistet en sekspakning med ølbokser i nærheten en gang så ølen rant ut og de ropte faen, og så løp dem etter meg, var 14 år Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Minner om en opplevelse jeg hadde for minst 15 år siden. Dette var på nyttårsaften: Noen ungdommer hadde hatt ølflaskene og rakettene i samme pose, og flaskene hadde blitt knust. Har aldri hørt noen bruke F-ordet med sånn innlevelse, hverken før eller siden. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Mest komiske jeg har overhørt skjedde på bussen i Kristiansand. Ei dame i 40-åra, virka noe ustabil, satt hele turen og krangla på telefonen. Tydeligvis et skillsmisseoppgjør, eller noe i den dur. Hun tok telefonen hver gang den ringte, krangla i et minutts veldig høylytt, og avsluttet gjerne med at "nå legger jeg på, ikke prøv å ringe meg igjen". 10 sek senere ringer det igjen, hun tar telefonen nok en gang og krangler videre for å avslutte på samme måte. Sånn går det i alle fall 5-6 ganger og gud veit hvor mye lenger. Jeg og kompisen min går av bussen og har fullstendig latterkrampe begge to. Synes synd på de som skulle enda lenger med den bussen, men noe man vil huske en stund i alle fall Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Minner om en opplevelse jeg hadde for minst 15 år siden. Dette var på nyttårsaften: Noen ungdommer hadde hatt ølflaskene og rakettene i samme pose, og flaskene hadde blitt knust. Har aldri hørt noen bruke F-ordet med sånn innlevelse, hverken før eller siden. Skjønner dem godt, er ikke alltid lett for ungdommer å få tak i raketter og ølflasker og når dem endelig får det går alt til grunne, var det morsomt når dem bannet og ble sint? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Mest komiske jeg har overhørt skjedde på bussen i Kristiansand. Ei dame i 40-åra, virka noe ustabil, satt hele turen og krangla på telefonen. Tydeligvis et skillsmisseoppgjør, eller noe i den dur. Hun tok telefonen hver gang den ringte, krangla i et minutts veldig høylytt, og avsluttet gjerne med at "nå legger jeg på, ikke prøv å ringe meg igjen". 10 sek senere ringer det igjen, hun tar telefonen nok en gang og krangler videre for å avslutte på samme måte. Sånn går det i alle fall 5-6 ganger og gud veit hvor mye lenger. Jeg og kompisen min går av bussen og har fullstendig latterkrampe begge to. Synes synd på de som skulle enda lenger med den bussen, men noe man vil huske en stund i alle fall Virker som hun hadde korttids hukommelse og ikke husket at hun for ti sekunder siden hadde snakket i telefonen Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 haha det er alltid så morsomt å høre folk snakke om teknologi. som feks ¨iphone 5c må jo være bedre enn 5 fordi den er nyere¨ ¨jeg skal kjøpe meg en gaming pc fordi jeg skal begynne å blogge, macen klarer det ikke¨ kommer ikke på mer i øyeblikket... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 haha det er alltid så morsomt å høre folk snakke om teknologi. som feks ¨iphone 5c må jo være bedre enn 5 fordi den er nyere¨ ¨jeg skal kjøpe meg en gaming pc fordi jeg skal begynne å blogge, macen klarer det ikke¨ kommer ikke på mer i øyeblikket... Haha den med iphonen var morsom, det folk ikke inser da er at c-en står for cheap så det er en dårlige versjon av iphone 5 Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Haha den med iphonen var morsom, det folk ikke inser da er at c-en står for cheap så det er en dårlige versjon av iphone 5 C en står ikke for noe egentlig tror jeg. Ikke S en heller 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 C en står ikke for noe egentlig tror jeg. Ikke S en heller Det står faktisk for cheap, det skulle være en billigere versjon av iphone Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Det står faktisk for cheap, det skulle være en billigere versjon av iphone Nope http://www.digitaltrends.com/mobile/iphone-5c-what-does-c-stand-for/ Men nå holder det med off topic 1 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Gikk forbi ei jente (på ca. 11-12 år) som var med mora si. Hun snakket om hvor bra skoene passet jakka siden de var i "komplementærfargen". Jeg hadde lyst å sparke ungen i leggen. Var på Elkjøp, og det var ei jente i fjortissalderen som prøvde å overtale mora si til å kjøpe en MacBook. Hun prata om hvor overlegent bra Garageband og iMovie, og hvor lett det var å lage filmer i sistnevnte... det var bare dustete å høre på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Gikk forbi ei jente (på ca. 11-12 år) som var med mora si. Hun snakket om hvor bra skoene passet jakka siden de var i "komplementærfargen". Jeg hadde lyst å sparke ungen i leggen. Var på Elkjøp, og det var ei jente i fjortissalderen som prøvde å overtale mora si til å kjøpe en MacBook. Hun prata om hvor overlegent bra Garageband og iMovie, og hvor lett det var å lage filmer i sistnevnte... det var bare dustete å høre på. det var ikke fint, man sparker ikke en liten unge, du var 11 år en gang du også Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 det var ikke fint, man sparker ikke en liten unge, du var 11 år en gang du også Jeg bare forestilte meg at jeg sparket ungen. På samme måte som at jeg forestiller meg at jeg kaster skrikerungene på flyet i vakuumdassen. 2 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 noen folk bak meg på bussen. Dame 1: Vet du hvordan damer i finnmark tar graviditetstest? Dame 2: Nei? Dame 1: De stikker en vodkaflaske i slufsa, og tar den ut igjen. Hvis det er mindre i den, er hu gravid. Dame 2: hahahahah. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg var på jobb en gang i september da to gamle damer skulle ta lokaltoget til Oslo. Da toget rullet inn på perrongen, begynte den ene dama å gå mot den fremste vogna. "Nei nei, tenk om toget kolliderer, da er det bedre å sitte der," sa den andre dama, så gikk de og satte seg i midten i stedet. Jeg måtte smile. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ei jente i klassen sa dette. Lærer: Hvilket verdensreligioner har vi? Elev: Europa.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Ja, denne tråden er for dumme ting du har hørt folk si på f.eks bussen, men det kan være hvor som helst. Kan begynne jeg da. To jenter kom inn på bussen. Sola skinte noen steder på bussen. Så hu ene begynte å sette seg ned, men da sa hun andre: "Nei, vi setter oss heller her, da kan vi sole oss litt her også" WHAAT! 1. Sola mister sin effekt når det er glass mellom. Man blir ikke brunere av det! 2. Bussen svinger. Det er ikke sol der hele tiden. Er soling nødvendigvis noe man gjør for å bli brun? Kanskje bare liker følelsen av å få solen i øynene. Tror denne tråden kunne vært på 100 sider om noen hadde fult meg litt rundt. Endret 17. november 2013 av Because I need change! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå