djgudleif Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Ja, denne tråden er for dumme ting du har hørt folk si på f.eks bussen, men det kan være hvor som helst. Kan begynne jeg da. To jenter kom inn på bussen. Sola skinte noen steder på bussen. Så hu ene begynte å sette seg ned, men da sa hun andre: "Nei, vi setter oss heller her, da kan vi sole oss litt her også" WHAAT! 1. Sola mister sin effekt når det er glass mellom. Man blir ikke brunere av det! 2. Bussen svinger. Det er ikke sol der hele tiden. Endret 20. april 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) jente 1 på bussen: Ah herregud, jeg var så full på fredag lissom, på festen gikk jeg bort til kurt og han likte meg skikkelig lissom, seriøst lissom. jente 2: åå så heldig! jeg digger kurt lissom! han er så sexy! jente 1: Jeg vet er ikke jeg heldig ? Du skulle vært der assa! Og jeg satt bak og himla med øynene til blodårene syntes. Endret 20. april 2009 av Prometherion 1 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Også en annen fra ei i klassen: J1:*i telefonen* ..Jeg elsker deg! (legger på) J2: Hvor lenge har du og **** vært sammen da? J1: i 2 uker. Han er verdens beste. han snakka om å gifte seg med meg osv. Drit søtt!! J2: Aaw osv Nok en gang dæver jeg inni meg av flauhet av menneskerasen. Eller mildt sagt blondiner. edit: feil formulert Endret 20. april 2009 av Prometherion 2 Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Overhører to jenter. J1: Jeg er snillere enn Ghandi! J2: Hva er Ghandi? J1: Himler med øynene. Gjorde jeg og, lo så de snudde seg. Kjenner dem, men alikevel... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ikke det dummestej eg har hørt, men det var ihvertfall morsomt. Skulle på kino, nærmere bestemt PotC: Dead mans chest J1: Hva handler filmen om J2: Jeg er ikke sikker, tror det er noe med brystet til en død mann J1: aha 1 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vi diskuterte ulv som immigrerte fra Sverige til Norge i klassen i fjord, så kom det fra en i klassen min; "Går de over svinesundbrua da eller?" Herregud som vi lo xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg blir oppgitt hver gang folk spørr hvor jeg har reinsdyret mitt Samt om jeg har bodd i en lavvo! Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) jente 1: Dere... blir fitta strammere hvis man ikke fingrer? jente 2, 3 og 4: Endret 20. april 2009 av Slurt-is Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Denne tar kaka, en jente på 1VGS Almenn før spørsmålet nevn en art på vidda. Og tro det eller EI ho sa APEKATTER WTF, aldri ledd så mye i hele mitt liv... Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 På bussen: Overhører to VG2 jenter som snakker ut om hvem de har hatt sex med og hvor mange ganger. Hun ene sier: Jeg har med han og, men han var bare inni meg en gang så det teller ikke. Overhører en telefonsamtale en jente i 20-30 årene har med noen, hvor hun langer ut om hvordan hun ble misbrukt på alle mulige syke måter av sin eks kjæreste. wtf... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 En gutt og en jente sitter på skolen og prater om en lærer de har. Jente: Jeg syns (lærern) Lars gir alt for mye lekser! Gutt: Jamen, det som er så DEILIG med Lars er at han gjennomgår leksene i neste time! Trur ikke han var gay, men begynte å lure Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Satt på bussen til stranda, og bakerst satt det 4 polske jordbær plukkere Plukker1: jaj plukke neste inge jordbær ida. da var så varmt. plukker2: (åpner en pose med jordbær) Å FYFANNASS!! SJEKK JAJ PLUKKA MASSA JORDBÆR I DAG A GUTA!! plukker3+4 i kor: å KURWA! det høres kanskje dumt ut, men jeg tror hele bussen lo hele veien til stranda Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Satt en dame bak meg når jeg var ute og spiste som satt og prekte for 11-åringe sin... "Altså, alle disse miljøgebyrene går bare rett til at staten kan investere og spille dem vekk! Alt dette miljøhysteriet er bare noe tull. Du vet, det var ikke noe slik på f.eks. 50- og 60-tallet! Og det er ikke noe forskjellig med forbruket vårt i dag enn det var da, hvertfall ikke så veldig mye!" Fikk lyst til å snu meg å regelrett dra til henne. Uavhengig av hvor mye forbruket har gått opp, så var det omlag 2.5 milliarder mennesker på jorden i 1950. I dag nærmer vi oss 7. Det er klart det øker vår effekt her på planeten. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sitter og venter på at filmen skal starte, i Bergen Kino, da 2 "hardcore gangster wannabe" gutter kommer inn og skal sette seg bak meg. Gutt1: "Whow, kinoseter!" Gutt2: "SKINNSETER???" Gutt1: "Nei, KINOseter." Høres sikkert ikke morsomt/idiotisk ut, men herregud for en opplevelse. En gutt som roper ut et gledesrop da han TROR han får høre at det er skinnseter der, og den andre sine desperate forsøk på å forklare den forvirrede guten at det bare er kinoseter. Gutt2 står forøvrig å beføler setet i omtrent 2 minutter for å undersøke om det er skinn. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Skjedde i dag: Jente 1 maler grått på sånn papp ting: Hva syns dere? skal vi ha svart isteden? jente 2: neeei det blir så emo. :!: Blir flau av sånna mennesker Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Satt på bussen til stranda, og bakerst satt det 4 polske jordbær plukkere Plukker1: jaj plukke neste inge jordbær ida. da var så varmt. plukker2: (åpner en pose med jordbær) Å FYFANNASS!! SJEKK JAJ PLUKKA MASSA JORDBÆR I DAG A GUTA!! plukker3+4 i kor: å KURWA! det høres kanskje dumt ut, men jeg tror hele bussen lo hele veien til stranda Hahahahhaa!! Lo så jeg falt av stolen da jeg forestilte meg det inni hodet :!: Lenke til kommentar
clink Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sitter og venter på at filmen skal starte, i Bergen Kino, da 2 "hardcore gangster wannabe" gutter kommer inn og skal sette seg bak meg. Gutt1: "Whow, kinoseter!" Gutt2: "SKINNSETER???" Gutt1: "Nei, KINOseter." Jammen godt det ikke var Lilloseter. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 En pike som var full på bussen, klokken syv på morningen. Hun pratet om hvor mye hun hadde drukket etc. ganske høyt også. "Se der, en hval!... ånei det var bare en and" Jeg begynte å le. Vi var langt fra hval-land... 1 Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 jente1 : Fyren hadde en jævla hestkuk!! Kjentes ut som han skulle sprenge meg!!! jente2 : Han liker vel hester da sjø måtte bare gå rundt et hjørne og banke i veggen mens jeg gapskrattet Lenke til kommentar
peaced Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Gikk forbi to fjortisser på galleriet. De sitter med is i hånden. Plutselig hører jeg hun ene si: mmmm.. jeg elsker å suge!..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå