Gå til innhold

Dumme ting du har overhørt

djgudleif

Anbefalte innlegg

Ja, denne tråden er for dumme ting du har hørt folk si på f.eks bussen, men det kan være hvor som helst.

Kan begynne jeg da.

To jenter kom inn på bussen. Sola skinte noen steder på bussen.

Så hu ene begynte å sette seg ned, men da sa hun andre:

"Nei, vi setter oss heller her, da kan vi sole oss litt her også"

WHAAT!

1. Sola mister sin effekt når det er glass mellom. Man blir ikke brunere av det!

2. Bussen svinger. Det er ikke sol der hele tiden.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jente 1 på bussen: Ah herregud, jeg var så full på fredag lissom, på festen gikk jeg bort til kurt og han likte meg skikkelig lissom, seriøst lissom.

jente 2: åå så heldig! jeg digger kurt lissom! han er så sexy!

jente 1: Jeg vet er ikke jeg heldig :D? Du skulle vært der assa!

Og jeg satt bak og himla med øynene til blodårene syntes.

Endret av Prometherion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Også en annen fra ei i klassen:

J1:*i telefonen* ..Jeg elsker deg! (legger på)

J2: Hvor lenge har du og **** vært sammen da?

J1: i 2 uker. Han er verdens beste. han snakka om å gifte seg med meg osv. Drit søtt!!

J2: Aaw osv

Nok en gang dæver jeg inni meg av flauhet av menneskerasen. Eller mildt sagt blondiner.

edit: feil formulert

Endret av Prometherion
  • Liker 2
Lenke til kommentar

På bussen:

Overhører to VG2 jenter som snakker ut om hvem de har hatt sex med og hvor mange ganger. Hun ene sier: Jeg har med han og, men han var bare inni meg en gang så det teller ikke.

Overhører en telefonsamtale en jente i 20-30 årene har med noen, hvor hun langer ut om hvordan hun ble misbrukt på alle mulige syke måter av sin eks kjæreste.

wtf...

Lenke til kommentar

Satt på bussen til stranda, og bakerst satt det 4 polske jordbær plukkere :D

Plukker1: jaj plukke neste inge jordbær ida. da var så varmt.

plukker2: (åpner en pose med jordbær) Å FYFANNASS!! SJEKK JAJ PLUKKA MASSA JORDBÆR I DAG A GUTA!!

plukker3+4 i kor: å KURWA!

det høres kanskje dumt ut, men jeg tror hele bussen lo hele veien til stranda :)

Lenke til kommentar

Satt en dame bak meg når jeg var ute og spiste som satt og prekte for 11-åringe sin...

"Altså, alle disse miljøgebyrene går bare rett til at staten kan investere og spille dem vekk! Alt dette miljøhysteriet er bare noe tull. Du vet, det var ikke noe slik på f.eks. 50- og 60-tallet! Og det er ikke noe forskjellig med forbruket vårt i dag enn det var da, hvertfall ikke så veldig mye!"

Fikk lyst til å snu meg å regelrett dra til henne. Uavhengig av hvor mye forbruket har gått opp, så var det omlag 2.5 milliarder mennesker på jorden i 1950. I dag nærmer vi oss 7. Det er klart det øker vår effekt her på planeten.

Lenke til kommentar

Sitter og venter på at filmen skal starte, i Bergen Kino, da 2 "hardcore gangster wannabe" gutter kommer inn og skal sette seg bak meg.

Gutt1: "Whow, kinoseter!"

Gutt2: "SKINNSETER???"

Gutt1: "Nei, KINOseter."

Høres sikkert ikke morsomt/idiotisk ut, men herregud for en opplevelse. En gutt som roper ut et gledesrop da han TROR han får høre at det er skinnseter der, og den andre sine desperate forsøk på å forklare den forvirrede guten at det bare er kinoseter.

Gutt2 står forøvrig å beføler setet i omtrent 2 minutter for å undersøke om det er skinn.

Lenke til kommentar
Satt på bussen til stranda, og bakerst satt det 4 polske jordbær plukkere :D

Plukker1: jaj plukke neste inge jordbær ida. da var så varmt.

plukker2: (åpner en pose med jordbær) Å FYFANNASS!! SJEKK JAJ PLUKKA MASSA JORDBÆR I DAG A GUTA!!

plukker3+4 i kor: å KURWA!

det høres kanskje dumt ut, men jeg tror hele bussen lo hele veien til stranda :)

Hahahahhaa!! Lo så jeg falt av stolen da jeg forestilte meg det inni hodet :!:

Lenke til kommentar
Sitter og venter på at filmen skal starte, i Bergen Kino, da 2 "hardcore gangster wannabe" gutter kommer inn og skal sette seg bak meg.

Gutt1: "Whow, kinoseter!"

Gutt2: "SKINNSETER???"

Gutt1: "Nei, KINOseter."

Jammen godt det ikke var Lilloseter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...