Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer i ett forhold. Trenger litt hjelp

Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_anonym_*
Hadde hun hatet meg så hadde hun gått ifra meg for lenge siden... Tror du overanalyserer noe, men også har rett i noe.

Du tok ikke poenget mitt, jeg sa ikke at hun hatet deg selv om det var nettopp det jeg sa. Hva er det jeg overanalyserer/ har bommet på?

Kan hende hun har blitt behandla dårlig av andre menn nettopp fordi hun er og blir ei humørsyk kjerring, denne uvanen å bruke menn som en hoggestabbe kommer ikke bare av seg selv, det er noe som trigger denne oppførselen. Ettersom man må snakke etter munnen som man gjør til folk som er sinnsyk i gjerningsøyeblikket, så ser jeg ikke håp for noen bedring med det første.

Ta opp dette med hennes usikkerhet/ sårbarhet, du kan ikke fire hele tiden, noe av grunnen til denne umodne oppførselsen kan være at hun i tillegg ikke liker at du er tøffel. Forsøk på ekstern erkjennelse ad nauseam som ender i sinne grunnet et splittet indre, mine tanker går til symbolikken rundt dverger.

Når du gir kjerringfaen en rapp over kjeften (mental skyllebøtte) så kan tårene være ekte, men det bakenforliggende er at hun vil ikke forandre seg, hun elsker sin elendighet (det er i det minste noe kjent og kjært) og hun elsker å trekke deg ned i den, men hun hater det også, nei vent litt...

.. hun hater deg! :whistle:

Det du tok feil av er at hun ikke er en humørsyk kjerring. Vi fikk pratet ut i går og det er en del ting som sliter henne for tiden, hun møter motgang overalt og det er jo tøft.

Hun trodde også vi skulle slå opp fordi hun har hatt tidligere kjærester som har vært utro fordi de ikke taklet krangling med henne.

Hun mister ikke faren sin hver dag heller så det er først nå hun har blitt sånn.

Hun har også ikke kommet inn på det studiet hun ville, samt har hatt flere dårlige dager på jobb.

Der du overanalyserte er det med dvergene. Skjønner ikke hvor du tok det ifra og hva det har med saken å gjøre.

Greit å forsøke å analysere over nett, men det du gjorde var mer overkill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...