splitker Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg har nettop bestilt en 256 DDR PC2700, men hovedkortet mitt sier at det støtter PC1600 og PC2100,og noe mer står ikke. Betyr det at jeg har gjort en stor tabbe ,eller funker det fint på hovedkortet?????????????? :-? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Fungerer høyst sannsynlig helt fint da hovedkortet ditt setter ned hastigheten på minnet til sitt høyest støtte automatisk (sannsynligvis). Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Det funker bra det. Du får bare ikke brukt RAM'en sitt fulle potensiale... Lenke til kommentar
splitker Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 takk for hjelpen greit å spørre noen som har peil............. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 "That's what we're here for!" Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå