Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Jeg trenger litt hjelp med "skole angst"

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg har begynnt på ny skole og gådt der i 4 månder.

Jeg har ikke funnet noen venner uansett hvor mye jeg prøver.

Men så kommer det hver mårran at jeg ikke har lyst og gå på skolen blir heller hjemme .......

Faren og mora min trur jeg demonstrer at jeg ikke vil gå på den her skolen, men jeg demonstrer ikke jeg vil bare ikke på skolen!!

Også er det slik at jeg synes at lærerene forklarer helt feil så jeg skjønner ikke noe. Og hva er vitsen og gå på skolen uten og lære uten noe sosialt ?

Jeg hadde lært mer på en tur til Kreta en et halv år på den skolen.

Jeg liker ikke skolen rett og slett, men får ikke dette frem på riktig måtte til faren min (bor med han).

Trives ikke på skolen + har ikke venner der + jeg lærer ikke noe der = Jeg blir heller hjemme og snakker med nett venner....

Jeg vil jo lære og få meg en utdanning, men kan jo ikke det når jeg ikke lærer der :(

Hvordan skal jeg si det til min pappa og få han til og forstå ??

Link til noe som jeg merker godt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hvordan forholdet ditt er til faren din, om du kan snakke med han "om alt" og lignende, men du kan jo prøve å si det akkurat som det er? Har du kanskje noen andre i familien eller i nærheten du kan snakke med? Kanskje helsesøster på skolen? Er sikker på at hvis du forteller det til en du stoler på, så vil den personen prøve å hjelpe deg så godt han/hun kan, kanskje hjelpe deg å ta det opp med faren din, osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Okei skal prøve og si det, men vi snakker ikke om alt mulig:P

PS: Jeg trur jeg blir hjemme i dag .....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...