HDSoftware Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei folkens Jeg trenger å lese ut størrelsen til et vindu som er maksimert. Problemet er at det virker som at maksimert kunn er et status på et vindu. Selve SIZE propertyen endrer seg ikke og jeg trenger en måte å posisjonere mine egne kontroller på. Takker på forhånd for all hjelp Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Uten å ha prøvd noe selv, så foreslår jeg enten - Å lage et panel eller lignende som ligger "i bunn" av alle kontrollene dine, og har Docking/Anchor slik at det alltid fyller hele vinduet, og så få størrelsen derifra eller - Å bruke skjermoppløsningen. Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg prøvde nå nettopp på en form, size endret seg hos meg i allefall... :S Lenke til kommentar
Largie Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kan du ikke bruke ClientRectangle variabelen da? Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Fant en bedre måte å gjøre det på fordi greia var at jeg skulle kjøre et vindu opp som maksimert på skjerm 2. Screen[] sc; sc = Screen.AllScreens; Left = sc[1].Bounds.Width; Top = sc[1].Bounds.Height; StartPosition = FormStartPosition.Manual; Location = sc[1].Bounds.Location; Point p = new Point(sc[1].Bounds.Location.X, sc[1].Bounds.Location.Y); Location = p; WindowState = FormWindowState.Maximized; Fungerer som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå