michael691 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tittelen sier seg selv Fant en på ebay men den er nå borte. Takk for innslag Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Pickfactory selger plekter etter vekt på QXL fra tid til annen. Tror det stort sett går i 250 grams pakker. Helt kurant kvalitet. Endret 20. april 2009 av CastorFiber Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hvilke plektre er det du er ute etter, og hvor mange? Det er mange som selger pakker med f.eks. 72 Tortexplektre på eBay. Endret 20. april 2009 av Rikky Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Hvilke plektre er det du er ute etter, og hvor mange? Det er mange som selger pakker med f.eks. 72 Tortexplektre på eBay. Ja jeg titta på 72 pakke på eBay men det sto, ''bidding has ended''. Samme hvor mange Men jeg spiller mye power-riffs og da blir plektene ganske slitt. De Jeg har nå er Fender medium. Også hva egner seg best av hard eller soft eller medium når jeg spiller Melodic Death Metal/Blackened Death? (Insomnium, Norther,Killswitch Engage, Behemoth, Dimmu Borgir, Gojira osv) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvis du er usikker på hva du er ute etter kan du jo prøve litt forskjellig. Selv liker jeg Ultex Jazz III (lite, tykt/stivt og spiss tupp) til litt heavy spilling, men spiller også med Tortex .88 på elgitar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå