Pysj Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Samsung søker om nytt patent. Les mer Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det der skal jeg så absolutt ikke ha meg. Jeg ville ikke likt at telefonen min lukta pølse eller noe... xD Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tja, alle mobiler jeg har hatt har luktet plastikk den første perioden, hadde ikke gjort noe om den ble byttet ut med noe tilsvarende diskret. Si, lukten av gummidekk, eller ny bil kanskje :!: Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ehh... ja. Greit, Samsung, dette bør dere beholde på tegnebrettet. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Whoa, denne artikkelen skal videresendes til papsen. Han har alltid sagt at det eneste mobilene mangler nå er lukt. Kjekt å se at Samsung bruker sine innovative krefter/ressurser på slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg