Skinney Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Networkmanager, som benyttes i så og si alle brukervennlige Linux-distribusjoner, har mottatt flere feilrettinger. Les mer Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Oppdateringer er alltit velkomne Vil denne oppdateringen fikse problemet med at enkelte (deriblandt meg) sliter med å koble seg til nettverk med skjulte SSID'er og WPA2 kryptering ? Hos meg nekter den bare å koble til og spør om passordet på nytt og på nytt og på nytt Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Oppdateringer er alltit velkomne Vil denne oppdateringen fikse problemet med at enkelte (deriblandt meg) sliter med å koble seg til nettverk med skjulte SSID'er og WPA2 kryptering ? Hos meg nekter den bare å koble til og spør om passordet på nytt og på nytt og på nytt Problemet ditt kan sannsynligvis handle om dårlige drivere mer enn network manager, så tror desverre ikke dette løser problemet ditt. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Oppdateringer er alltit velkomne Vil denne oppdateringen fikse problemet med at enkelte (deriblandt meg) sliter med å koble seg til nettverk med skjulte SSID'er og WPA2 kryptering ? Hos meg nekter den bare å koble til og spør om passordet på nytt og på nytt og på nytt Hadde dette problemet selv, men etter oppdateringen er det borte! -- EPZ! Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det hadde jo også vært fint å si noe om støtte for støtte av mobilt bredbånd. Støttes f.eks Telenors og Netcoms løsninger out of the box? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Det hadde jo også vært fint å si noe om støtte for støtte av mobilt bredbånd. Støttes f.eks Telenors og Netcoms løsninger out of the box? Old news.... Networkmanager 0.7 benyttes i Ubuntu 8.10 og kommende 9.04, som begge støtter Netcom og Telenor out-of-the-box og tilogmed har en wizard som setter opp innstillingene for deg Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvorfor følger ikke Networkmanager med i Ubuntu Studio, når den er med i "vanlig" ubuntu i utgangspunktet? Måtte få tak i en guru for å få til nett, og da det var gjort fant jeg at at man måtte være guru ved hver oppstart, ikke helt heldig. Lenke til kommentar
youwish Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Håper denne oppdateringen har støtte for BCM4312 kort! Lenke til kommentar
haalo Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Håper denne oppdateringen har støtte for BCM4312 kort! Støtten for trådløskort ligger i driverlaget, ikke grensesnittet for håndtering av tilkoblinger. Det finnes to frie drivere for det kortet (som dessverre krever proprietær firmware) og en proprietær driver fra Broadcom. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Sideting: Er screenshotet tatt et sted i mellom IFI og Sintef i Oslo? Tror det må være det eneste stedet hvor du får inn både UIO og NTNU's trådløse nett... EDIT: Nwm, fant ut hvem som eier maskinen screenshotet er tatt i. Endret 28. april 2009 av kyrsjo Lenke til kommentar
Del Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvorfor følger ikke Networkmanager med i Ubuntu Studio, når den er med i "vanlig" ubuntu i utgangspunktet? Måtte få tak i en guru for å få til nett, og da det var gjort fant jeg at at man måtte være guru ved hver oppstart, ikke helt heldig.Tror du bør være litt mer restriktiv med hvem du gir guru-status. Å taste Alt+F2 og skrive inn nm-applet kan neppe kvalifisere. Spesielt ikke når man ikke setter opp nm-applet til å starte automatisk ved hver boot, eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå