arntos Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har en NX 8220 som plutselig kræsjet. Fant ut at harddisken var defekt med å koble den til en annen PC. Kjøpte en ny disk men fortsatt vil ikke PCèn starte opp. Som oftest kommer jeg til bios oppstart menyen også stopper den der. Men har kommet meg inn i bios og sjekket minne og harddisk uten at feil er avdekket. En gang startet også oppstarten på win7, men stoppet fullstendig opp i løpet av kort tid? Noen tips til hva som er galt? Snakker vi hovedkort - prosessor? Ettersom resterende tydeligvis fungerer... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Vil tro det er hovedkortet som er defekt, ja. Skjer det noe mer om du prøver å starte opp uten hdd i i det hele tatt? Endret 20. april 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
arntos Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Prøvde ute HDD også, stoppet da også ved bios meny. Antok kanskje hovedkort. Dvs at PCèn går i søpla, lite lønnsomt å fikse regner jeg med. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, nx8220 har særdeles høyt priset hovedkort (rundtom 5k om jeg husker rett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå