Gå til innhold

Nytt kabinett i aluminium fra AOpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lenge siden jeg har sagt om et Aopen kabinett: Nice!

Rent, stilfult, praktisk og i aluminium (for oss som tenker på ryggen) og er dritt lei Lian Li.

Lian Li har jeg aldri syntes vært no pent. for kjedelige. driver med et psosjekt selv nå. i plast faktisk :-)

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har sagt om et Aopen kabinett: Nice!

Rent, stilfult, praktisk og i aluminium (for oss som tenker på ryggen) og er dritt lei Lian Li.

Lian Li har jeg aldri syntes vært no pent. for kjedelige. driver med et psosjekt selv nå. i plast faktisk :-)

da er vi enige, jeg synes og Lian Li er litt oppskrytt... har selv et Aopen 700A eller-no slik, kjøpte den i høst og er kjempe fornøyd...

Lenke til kommentar

Tror dette er kabinettet for meg jeg, at designet ikke er av de hippeste har ikke så mye å si. Det jeg er mest spent på er om den nye strømforsyningen er så stille som Aopen skal ha det til.. og om det er enkelt å jobbe i kabinettet...Prisen er jeg også spent på....Gelder meg til Hardware.no skal teste dette.. :o

Lenke til kommentar

Dette står i testen (side 5):

Med en pris estimert gatepris på opp mot 1 800 kroner blir det et produkt for de litt mer spesielt interesserte -- det er imidlertid et produkt som bør interessere mange pga. det lave støynivået også

så de som håpa på under høvdingen blir nok skuffa ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...