Howard Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Nytt kabinett i aluminium fra AOpen Med aluminiumskabinettet A600A håper AOpen å kunne svare på den tilsynelatende knallharde konkurransen i markedet for kabinetter. Les notisen her. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 huff ser ut som en hybrid mellom Dell sine towre og Chieftec. AOpen er for lite nytenkende Lenke til kommentar
Stian Blindheim Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 huff ser ut som en hybrid mellom Dell sine towre og Chieftec. AOpen er for lite nytenkende Enig Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Dell var det første som slo meg og :o Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Lenge siden jeg har sagt om et Aopen kabinett: Nice! Rent, stilfult, praktisk og i aluminium (for oss som tenker på ryggen) og er dritt lei Lian Li. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg har hatt et AOpen HQ08 siden 2000 nå, og det eneste jeg kan si er dette: Jeg håper virkelig at aluminium får kjølt kabinettet bedre enn stål gjør. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Synes det så helt greit ut jeg. Aluminium å greier... Håper det blir billig (les: under 700)... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Lenge siden jeg har sagt om et Aopen kabinett: Nice! Rent, stilfult, praktisk og i aluminium (for oss som tenker på ryggen) og er dritt lei Lian Li. Lian Li har jeg aldri syntes vært no pent. for kjedelige. driver med et psosjekt selv nå. i plast faktisk :-) Lenke til kommentar
gixer Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Helt greit kabinett, men det er nok mange andre kabinetter på markedet som fanger større oppmerksomhet hos meg... Blir spennende å se på prisen da Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 http://www.tomshardware.com/howto/20030428/index.html http://www.tomshardware.com/howto/20030428..._review-51.html Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Lenge siden jeg har sagt om et Aopen kabinett: Nice! Rent, stilfult, praktisk og i aluminium (for oss som tenker på ryggen) og er dritt lei Lian Li. Lian Li har jeg aldri syntes vært no pent. for kjedelige. driver med et psosjekt selv nå. i plast faktisk :-) da er vi enige, jeg synes og Lian Li er litt oppskrytt... har selv et Aopen 700A eller-no slik, kjøpte den i høst og er kjempe fornøyd... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Ligna på en skilpadde faktisk... Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 kunne jo faktisk vært midt i blinken for meg dette... hvis prisen ikke blir for drøy da. Noen som har funnet ut hva prisen blir? hviskeR Lenke til kommentar
Elezentros Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Tror dette er kabinettet for meg jeg, at designet ikke er av de hippeste har ikke så mye å si. Det jeg er mest spent på er om den nye strømforsyningen er så stille som Aopen skal ha det til.. og om det er enkelt å jobbe i kabinettet...Prisen er jeg også spent på....Gelder meg til Hardware.no skal teste dette.. :o Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 review av kassa hos PCWN Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Men hva med prisen? Det sto at PSU'en kostet 650,- i løssalg. Grøss å gru... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Dette står i testen (side 5): Med en pris estimert gatepris på opp mot 1 800 kroner blir det et produkt for de litt mer spesielt interesserte -- det er imidlertid et produkt som bør interessere mange pga. det lave støynivået også så de som håpa på under høvdingen blir nok skuffa ja... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Etter å ha lest den testen likte jeg det bare enda bedre. Prisen, tja, dyrt - men det fine med det er at jeg ikke ser 500 stk med samme kassa på neste TG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå