e Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 På begge unreal (Awakning. UT2003) er lyd helt fucka opp er det noen som har peiling? Lenke til kommentar
e Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 På begge unreal (Awakning. UT2003) er lyd helt fucka opp er det noen som har peiling? Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 1. Kutt ut bumping. 2. Kutt ut caps i overskrift. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 ja jeg har sammen problem! jeg må slå på EAX i Unreal 2 og UT 2003 må jeg gå og bytte om over på hardware prefomenc eller noe sånt! eller bare ha den på safe mode! da virker det litt rart dette men! ja ja! :-? men sånn er det vel! eller er det noe annet også får jeg har jo hørt at dette gjør sånn at Preformencen i spillet synker! hmm ja ja det virker forsatt værtfall merker ikke så stor foskjell! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 hmm, jeg måtte slå AV Eax for ikke å få seriøst mange crash i Unreal2..merkelig...hehe ikke helt stabilt enda...bra reklame for dem som skal selge motoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå