Coneunofax Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg leter etter et realistisk Xbox360 snowboard spill. Jeg har ikke fulgt med på den fronten så mye i de siste årene. Jeg vurderte å kjøpe Skate 2, men det så ut som det lignet veldig mye på Skate originalen (som jeg har). Jeg er også åpen for ski-spill, men ser ikke ut som det har kommet noe. Har dere noen forslag? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Det mest realistiske snowboard-spillet på 360 er vel Shaun White Snowboarding, tror jeg. Har ikke prøvd det. Ser egentlig ikke så bra ut, IMO. Men om du ikke er så kresen på grafikken må du sjekke ut Amped 2 (xbox). Det er en fin mix av realisme og 'arcade'. Endret 20. april 2009 av Lande Lenke til kommentar
Van Wondern Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du kan jo teste Stoked. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Stocked har vel kun kommet ut I Amerika? Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Det mest realistiske snowboard-spillet på 360 er vel Shaun White Snowboarding, tror jeg. Har ikke prøvd det. Ser egentlig ikke så bra ut, IMO.Men om du ikke er så kresen på grafikken må du sjekke ut Amped 2 (xbox). Det er en fin mix av realisme og 'arcade'. Jeg så noen videoer fra det. Det så ikke så veldig imponerende ut. Amped 2 har jeg faktisk, kan kanskje prøve det igjen. Synd at det nye spillet ble så annerledes. Du kan jo teste Stoked. Stocked har vel kun kommet ut I Amerika? Kanskje jeg sjekker det ut når det kommer. Hvordan er det med Skate 2 forresten, noen som har originalen og 2'ern? Lurer på om det er verdt å kjøpe det nye skate spillet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg har Skate 1 og 2. Det er definitivt verdt og kjpe 2-eren. Jeg kan bare sitte i timesvis og drive og trikse rundt og rundt. Utrolig gøy. Koser meg masse med spillet. Og at Career modusen har blitt kjempebra i 2-eren. Synes jeg i hvert fall, selvom mange sier at Skate er bedre på Career en Skate 2. Jeg synes det er verdt det. Her er en fin video som kan vise deg forskjell på Skate og SKate 2 . (Husk High Quality ) Endret 20. april 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Da tror jeg heller jeg kjøper det enn et snowboard spill. Er vel litt høyere nivå på det. Tusen takk for alle svar folkens! Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Vil bare nevne at Amped 2 fungerer fint på 360 og er ett konge spill! EDIT; Bah, *lese alle poster* så nå at du har Amped 2. Shaun White syns jeg ikke var noe særlig.. var morro i en par timer etter det ble det utrolig kjedelig. Stoked har jeg ikke prøvd, men finner jeg det billig ett sted skal det nok kjøpes Endret 20. april 2009 av KEELr Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Stoked har jeg ikke prøvd, men finner jeg det billig ett sted skal det nok kjøpes Stoked er låst til amerikanske 360er. Det vil ikke virke på en norsk 360. Stoked er heller ikke planlagt utgitt i Europa foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå