Torey Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Hei! Jeg har lyst til å opprette ett norsk Rock Band 2 band Jeg trenger vokalist(er), gitarist, og bassist. . . Når det kommer til DLC så har jeg stort sett det meste, jeg har over 300 sanger, og skal ha ALLE sangene en gang iløpet av ferien Jeg gamer trommer btw Gamertagen min er Qu11n, og er ofte på og spiller så mye som mulig når jeg har tid til det Endret 28. april 2009 av Torey Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tror de som vil bli med i bandet vil vite hvilket nivå på sanger du spiller, om hvor bra du gjør det på this calling f.eks, liker du double bass sanger eller sanger som young man blues, eller er det mer allround? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Haha kunne vært festlig. Trenger du en bassist på hard/expert eller vokalist på expert så er jeg med Gamertag: Empire of Maury Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg tar gjerne gitar jeg Lenke til kommentar
Torey Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Gamertagen din er da? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gamertaggen glemte jeg vettu DannyCoolX er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå