KarmaZ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det jeg lurer på er om det går an at man kan lage til sånn at hvis man er på LINK 1, så skal bakgrunnsfargen være rød. Og går man så ned på LINK 3, skal fargen der endres til rød. Altså at der hvor jeg befinner meg skal fargen bli rød. Vet at man får både hover og active. Men de hjelper meg ikke her. Må jeg ty til JS? Lenke til kommentar
ArildNor12 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er ganske sikker på at det ikke går med html. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Bakgrunnsfargen på linken? a:hover { background: #f00; } Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 a:hover setter vel kun farge på linken man har musa over? Jeg tenkte at man kunne sette opp sånn at det ble feks. rød farge når man er innpå linken. Hvordan gjør man det i JS da? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Åja. Hadde du sett noen posts nedover her hadde du funnet "[Løst]Hvordan endre farge på "current" link?" =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå