Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 God Kveld Jeg må spørre .. Jeg er begynnt og prate med en vennine igjen etter en liten stund uten kontakt det er EKS'en min. Og så begynner jeg og bli forelska igjen, det er jo fint. Men hun har jo en og elsker .. What to do jeg klarer ikke og gjømme bort denne følelsen ? PS: Jeg skjønner meg ikke på henne noen ganger siden hun kan flørte skikkelig mye og plutselig blir det stopp ... Ble henvist hit fra DNFK. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tror nok du burde slutte å snakke med henne. Det er eksen din, dere slo nok opp for en grunn? Og hun har en annen nå, samtidig som hun angivelig gir veldig blandede signaler. Så jeg råder deg til å glemme dette. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Om du finner en måte å bli kvitt følelsene på så må du si fra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Det e det jeg vil ha ... Hun slo opp fordi hun mistet følelsene for meg. EDIT: Men så kommer jo det at når hun tar på "sjarmen" blir alt bare borte ................ Skikkelig tungt og unngå Endret 19. april 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vanskelig å drepe en gryende forelskelse. Men det kan la seg gjøre hvis du ikke tar telefonen når hun ringer, ikke svarer på meldinger, og slutter å møte henne. Husk, det er til ditt eget beste. Si gjerne fra til venner, så de kan støtte deg hvis du har et vanskelig øyeblikk der du absolutt "må" møte henne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja så er det jo det at på den plassen jeg har veninner/venner er veldig liten så visst jeg slutter og ta TLF'en blir de sur. Fordi de er veninne med hun og. Og vi går på samme skole, så jeg ser henne vær dag nesten .. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du må da bestemme selv hvilke oppringninger du skal svare på! Vel, hvis dere går på samme skole må du gå vekk fra henne når hun dukker opp, så du ikke blir fanget i nettet av sjarm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kan jo gjøre det noen ganger så legger hun merke til det. Og da vil hun bare bli lei se og jeg vil ikke gjøre det.. Det er en låst situasjon!! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tror nok du må tenke på deg selv i denne situasjonen. Og fokusere på dine egene følelser framfor hennes. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Bah. Du skylder henne ikke noe siden hun vraket deg. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du må bare kutte _all_ kontakt med henne. Hun flørter med deg ene og alene for å få bekreftet at hun ennå har balletak på deg. Det har ingenting med følelser å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Men det er ikke "ene" og alene .. Hun bruker og gjøre det når hun har en veninne omså på bæsøk.. Hun har gjort det flere gang da noen av mine gode veninner har vært der. Så jeg blir bare mer og mer forvirra.. Og så er jeg litt for mye forelska til og bare slutte med en gang det er jo nesten som dop "avhengihets skapende" Måtte ha dette ut "trur jeg nu" Så jeg burde bare gi opp egentlig ?? Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Ja eks er eks for en god grunn.... Kom deg videre ho dumpa deg så nå er det på tide du vise at du også er ferdig med ho. Endret 20. april 2009 av Efagimo Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Men det er ikke "ene" og alene ..Hun bruker og gjøre det når hun har en veninne omså på bæsøk.. Hun har gjort det flere gang da noen av mine gode veninner har vært der. Så jeg blir bare mer og mer forvirra.. Og så er jeg litt for mye forelska til og bare slutte med en gang det er jo nesten som dop "avhengihets skapende" Måtte ha dette ut "trur jeg nu" Så jeg burde bare gi opp egentlig ?? Jo! Det _er_ ene og alene for å ha ballegrep på deg! Og om hun gjør det fremfor _dine_ venninner så er det for å vise dem at du liker henne bedre enn de. Hun leker med deg så det griner etter. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Enig med brutal her. Dette er noe typisk som jenter gjør (og gutter) når de er i tvil om de er like attraktive som de en gang var. Da har de den leie tendensen til å flørte med gamle flammer for å få en bekreftelse på at de fortsatt har draget, og kunne fått eksen tilbake hvis de ville. Dette er ikke noe annet enn et følelses-spill, og hvis du vil kvitte deg med følelsene, så er kutt av kontakten den eneste løsningen. Litt brutal, men dog til det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå