Gå til innhold

Gå opp i vekt og øke muskelmasse!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Trener stronglifts annen hver dag (3-4 ganger i uken). Har trent dette programmet siden nytter eller rundt der.

Er 182cm og 64kg, altså litt småtynn, men samtidig ganske så markerte muskler.

 

Jeg vil tro en Gainer er rett tilskudd for meg da denne inneholder karbohydrater, protein og fettsyrer.

Målet med treningen er da å bygge styrke men samtidig se bra ut til sommern : )

 

Vil denne gaineren fra proteinfabrikken være et godt alternativ for meg?

Vil jeg raskt merke en forandring på styrke og muskelmasse eller vil jeg legge på meg fett?

 

EDIT: Er 15 år..

 

-Evn

Endret av evn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den vil hjelpe deg så sant du får tilført nok næring gjennom dagen. den vil uten tvil hjelpe deg, men jeg synes den var dyr. husk at den bøtta der vil vare i 15 dager hvis du tar 2 shakes daglig.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Kjøp heller dette først. Når det har ankommet posten, registrerer du det på siden din. så bestiller du dette for 1049 kr.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Er 182cm og 64kg, altså litt småtynn, men samtidig ganske så markerte muskler.
Dette er ikke noe men, det er pga du er småtynn at dine muskler er markerte.

 

 

Kjøp heller dette først. Når det har ankommet posten, registrerer du det på siden din. så bestiller du dette for 1049 kr.

Virkelig, hva er vitsen? Om jeg har forstått det rett gjelder det kortet bare for én bestilling, og kortet koster like mye som rabatten man får med kortet på det produktet der.

Lenke til kommentar
Kjøp heller dette først. Når det har ankommet posten, registrerer du det på siden din. så bestiller du dette for 1049 kr.

Virkelig, hva er vitsen? Om jeg har forstått det rett gjelder det kortet bare for én bestilling, og kortet koster like mye som rabatten man får med kortet på det produktet der.

kortet varer så lenge man er kunde der eller til "evig tid" som jeg fikk som svar når jeg spurte på e-post så det lønner seg kraftig og man betaler akkurat samme prisen og i tillegg får man rabatter på de andre produktene i fremtiden.

 

Hva med Big Mass Gainer 3000g fra PF da?

Den virker jo ganske grei.

problemet med å kjøpe enkelt bøtter er at det blir så sinnsykt dyrt i lengden. Tar du 3 shakes daglig (som er anbefalingen) så varer en bøtte i 8 dager. :no:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Trener stronglifts annen hver dag (3-4 ganger i uken). Har trent dette programmet siden nytter eller rundt der.

Er 182cm og 64kg, altså litt småtynn, men samtidig ganske så markerte muskler. Er 15 år..

 

 

Knebøy: 91kg

Benkpress: 61kg

Markløft: 91kg

 

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan du kan ta såpass mye i disse øvelsene. Om du er 182cm og veier 64kg er du jo nesten undervektig, skjønner ikke hvordan du kan ha muskler nok til å løfte så tunge vekter, da ville jo musklene dine gjort vekten din mye større.

Endret av NwLife2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis jeg spiser et variert kosthold med mye kjøtt, nøtter, havregryn, egg og fisk, kan den være at jeg får i meg nok proteiner slik at jeg slipper å kjøpe proteinpulver/gainer?

 

Fattern er litt negativ til pulver osv, da jeg er litt ung osv.

 

Løsninger til hurtige enkle proteinkilder, når jeg feks er hjemme alene og ikke har tilgang til kyllingfilet, og hva det måtte være?

 

Vil denne Powerbutter hjelpe meg på vei?

Den så jo grei og bilig ut.

:)

Endret av evn
Lenke til kommentar
Løsninger til hurtige enkle proteinkilder, når jeg feks er hjemme alene og ikke har tilgang til kyllingfilet, og hva det måtte være?

 

Tenker du på mat?

 

I så fall; cottage cheese, mager kesam, tunfisk, egg, melk, fisk (laks og ørret (også røkt), makrell, sardiner, krabbe, østers, hummer, osv.), kjøtt (karbonadedeig, biff, bacon, koteletter, ribbe, kalv, lam/sau, lever/hjerte/lunge/organkjøtt, vilt fra elg, reinsdyr, hjort, osv.).

 

Pleier selv og lage tunfisksalat, og blander ofte cottage cheese med peanøttsmør (og sjoko protpulver da...).

 

Ellers selges det jo proteinbars over alt, og Gainomax får du i vanlige matbutikker.

 

Hurtig og enkelt derimot, er jo selvfølgelig proteinpulver...

Lenke til kommentar

Det er jo det folk sier, at du skal helst få i deg nok proteiner/karbohydrater via den vanlige kosten. Protein- og andre shaker skal være et supplement til kostholdet, ikke erstatte måltider. Personlig har jeg verken tid, ork eller penger til å hive en lakse- eller kyllingfilet i ovnen til frokost eller kvelds, da er det mye greiere å glugge innpå en proteinshake.

 

Egg, tunfisk, cottage cheese er jo forholdsvis enkle greier å hive innpå. Egg og tunfisk er også særdeles billig, men man blir fort lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...