Skrujernet Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da blir det syden den 29. Mai HIPP HIPP HURRA! Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Og hvor i "syden" er det du skal ? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Tyrkia, Alanya, Club sidar :!: Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gratulerer! Selv så likte jeg meg ikke i Tyrkia den dagen jeg var der (tok båt fra Kos som eies av Hellas), selgerkulturen der var fryktelig slitsom. Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvor lenge for _*_*_*_?? Hvor lenge skal du være i syden? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kom hjem fra alanya på søndagen og det anbefales å dra dit. Syns at 1 uke ble litt for lite men var godt å komme ned dit. Anbefaler å ta en sånn båt-tur. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Kom hjem fra alanya på søndagen og det anbefales å dra dit. Syns at 1 uke ble litt for lite men var godt å komme ned dit. Anbefaler å ta en sånn båt-tur. Skal selv til Alanya. Blir bare en uke på meg også, men vist alle skulle reise sammen funket det ikke med 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå