thebull Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Jeg er lei av å bli kalt rasist bare fordi jeg er imot innvandring til Norge. Altså innvandring er jo en stor ulempe, både økonomisk og andre grunner. Venner av meg blir ranet og slått ned av innvandrere, altså jeg sier ikke at alle innvandrere slår og raner, men vi må takle denne situasjonen bedre med å sende de som lager problemer tilbake. Jeg ble faktiskt selv konfrontert av en ung innvandrer for noen dager siden, han kalte meg bleikfisk og alt i den boka og ba meg om at jeg skulle gi fra meg lommeboken, Jeg blankt nektet og han / de begynte å dytte meg, jeg tenkte faktisk om jeg burde gå på disse idiotene, men jeg kunne forestille meg overskriftene "En rasist banker opp innvandrere" Dette er idiotisk men sannheten, regjeringen er en haug med puslinger ( spesielt sosialistene ) de tør ikke engang å diskutere temaet engang. Og vi nasjonalister blir satt i samme bås med nazister og rasister. Jeg synes vi burde bli MYE strengere å bare ta inn folk som enten er virkelig jaget eller folk som bidra til samfunnet. Hva synes du? - TB Endret 19. april 2009 av thebull Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 I den grad du meiner at folk må få lide i landa dei kjem frå med dårleg til ingen statsstyring og krig, så kan du kallast rasist. Eventuelt noko tilsvarande som handler om forsjellsbehandling av folk basert på opphav og ikkje individ. Om det skyldest ignorant verdenssyn. Eit verdenssyn uten innsikt eller medfølelse overfor resten verden. Det handler ikkje i prinsippet om å holde Norge "avkriminalisert" og uten "skumle religiøse voldtektsmenn", Men om å verne om mennesker i vansklige situasjoner. Fleirtallet skal ikkje lide for tilfellene som øydelegger ryktene. Om vi klarer å "assimilere" våre ideer og verdier på dei som kjem her, så har vi i sannheit gjort noko godt for planeten. Før menneskene i verden får evnen til å sympatisere med folk frå andre deler av verden, eventuelt i samme landet, så vil det være krig og elendigheit i verden. "fienden" og de ukjente vi ikkje forstår kan ein lett godta fysiske og moralske angrep på. Men eg meiner ikkje at alle innvandrere er perfekte. At det ikkje kan medføre problemer. Men om vi skal isolere oss her i vårt lille trygge rede og la verden gå sin gang uten at vi bryr oss, Kven skal då bry seg når det er vi som trenger hjelp? "Først kom de for å ta kommunistene, men jeg protesteret ikke for jeg var ikke kommunist. Så kom de for å ta fagforeningesmedlemmene, men jeg protesterte ikke, for jeg var ikke fagforeningsmedlem. Så kom de for å ta jødene og sigøynerne men jeg protesterte ikke, for jeg var ikke jøde eller sigøyner. Så kom de for å ta de homofile, men jeg protesterte ikke, for jeg var ikke homofil. Da de kom for å ta meg, var det ingen som kunne protestere." Martin Niemuller Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om dette temaet. Debattanter oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Er det galt å være mot innvandring? Hvordan kan Islam true oss? FRP advarer mot snikislamisering - Hvorfor er det ille?] I så måte. Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg