Gå til innhold

Trenger billig sykkel til transport


Shruggie

Anbefalte innlegg

Nok en vår kommer, og nok en sykkel er stjålet. Jeg har prøvd dyre sykler, men nå gidder jeg ikke mate sykkeltyvene lenger, så jeg er ute etter så billig sykkel som mulig som dekker mine behov, som rett og slett er at jeg kommer meg rundt i Oslo.

Sykkelen må kjøpes på butikk i Oslo, jeg gidder ikke handle på nettet.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har en sykkel med demper i setepinnen og aldri mer sier nå jeg. Setet er langt fra stabilt og vrir seg fra side til side mens jeg sykler. Dette er på en sykkel i en litt høyere prisklasse og så jeg ville vert enda mer skeptisk i denne prisklassen. Ellers har vel denne også dempegaffel som på en slik sykkel egentlig bare er til stede for å stjele krefter.

 

For å ikke være bare negativ så får jeg vel komme med et forslag også. Her er en Nakamura til samme pris og uten dempere. Ser ut som et godt kjøp til ditt bruk.

Lenke til kommentar

Sykkelauksjoner har dessverre en tendens til å få besøk av for mange personer uten en reell ide om fornuftige priser for sykler. Det gjør at alt for mange sykler blir solgt for en unaturlig høy pris. Erfaringsmessig så vil det være en positiv korelasjon mellom sykkelkunskap og gode bruktkjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...