Shruggie Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Nok en vår kommer, og nok en sykkel er stjålet. Jeg har prøvd dyre sykler, men nå gidder jeg ikke mate sykkeltyvene lenger, så jeg er ute etter så billig sykkel som mulig som dekker mine behov, som rett og slett er at jeg kommer meg rundt i Oslo. Sykkelen må kjøpes på butikk i Oslo, jeg gidder ikke handle på nettet. Noen forslag? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Se på sykklene fra biltema, f.eks Distance 28" (art nr 27-1029) koster 1599,- kr Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Går det faktisk an å bruke den? Jeg mener... Biltema... ;p Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Ja. De er helt brukbare. Ikke forvent deg det råeste og letteste som er , men det er helt greie sykler. Hos oss har en slik sykkel blitt brukt til/fra jobb i to sesonger, og er klar for en ny sesong uten nevneverdig slitasje. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Cool. Prisen er jo helt riktig, så jeg får ta en titt på den Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 http://www.fullrulle.com/ har også endel greie sykler til god pris, har utsalg på Veitvet. Handlet en sykkel der til under 2k engang og var godt fornøyd med den, inntil den ble stjålet selvfølgelig... /espen Lenke til kommentar
Star Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 XXL har sykkel fra 1499,- Hadde du vært litt tidligere ute kunne du fått deg en fra Gsport til 999,- :/ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Mjah. Virker ikke helt som om den sykkelen passer så godt til gatebruk. Mountainbike med demper... Men takk for tipset likevel Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hva med denne? Var og så på den, og den så grei ut. http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=80602 Lenke til kommentar
svante Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har en sykkel med demper i setepinnen og aldri mer sier nå jeg. Setet er langt fra stabilt og vrir seg fra side til side mens jeg sykler. Dette er på en sykkel i en litt høyere prisklasse og så jeg ville vert enda mer skeptisk i denne prisklassen. Ellers har vel denne også dempegaffel som på en slik sykkel egentlig bare er til stede for å stjele krefter. For å ikke være bare negativ så får jeg vel komme med et forslag også. Her er en Nakamura til samme pris og uten dempere. Ser ut som et godt kjøp til ditt bruk. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Thou hast points of goodness. Jeg tror jeg blir nødt til å kjøpe brukt for å få en ordentlig sak til under to lapper. Jeg har prøvd den på Intersport, og setet og styret var ukomfortabelt. Det var nettopp det som var komfortabelt på den fra XXL Lenke til kommentar
svante Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Du kan jo prøve deg på sykkel ønskes kjøpt forumet til Terrengsykkel.no Mange der som sitter på en del sykler de ikke har bruk for lenger. Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Hvis du kan vente en måned ville jeg sjekket ut sykkelauksjonene som Auksjonshuset holder for politiet/forsikringselskapet. Der er det fort gjort å gjøre noen kupp. Et lite antityveritips hvis du driter i hvordan sykkelen ser ut. Mal den om i noen skikkelig grelle farger, rosa, oransje o.l Endret 10. mai 2009 av Error Lars Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Har prøvd sykkelauksjon før, men det funka jævlig dårlig siden nesten ingen sykler faktisk er 100%, og jeg ikke vet hvor mye det vil koste å reparere. Tak for maletipset though Skal ikke se bort fra at jeg gjør det. Lenke til kommentar
svante Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Sykkelauksjoner har dessverre en tendens til å få besøk av for mange personer uten en reell ide om fornuftige priser for sykler. Det gjør at alt for mange sykler blir solgt for en unaturlig høy pris. Erfaringsmessig så vil det være en positiv korelasjon mellom sykkelkunskap og gode bruktkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå