tienng Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei! Jeg vil gjerne høre med noen som har peiling på kjøle/vifte til CPU-en min. Jeg har følgende ting: HK Abit NF7-s V2.0 og AMD XP 2500+ (barton). Jeg vil gjerne ha en Kjøle/Vifte til CPU-en min. Den må passe sammen med mitt HK, som er nevnte ovenfor, dessuten bør den være så lite støy som mulig. Hensikt er å få misnte støy som mulig og dessuten så skal denne viften/kjøleren brukes til å OC. Kan dere der ute anbefale noe til meg? Takk TTN Lenke til kommentar
fondus Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg anbefaler deg Alpha PAl 8045 Eller Swiftech MCX 462+ med en 26dB Papst og rheobuszalaman fanmate. Da har du bra kjøleribbe og bra vifte som du kan stille opp hvis du skal klokke og stille ned til nesten lydløst nivå hvis du ønsker det. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Eller hvorfor ikke bare en SLK-800 fra thermalright? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Blir det stort bedre enn denne? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SLK900 Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hvilken ribber er egentlig beste? Mener SLK-900 og Swiftech MCX 462+.. På SLK-900 er det jo er fordel at det er plass til 92mm vifte da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå