a3turbo Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 jeg har en rar-fil på F: disken som er 8.1gb, den skal jeg pakke ut og legge på F: disken.. jeg regner med at filen går innom TEMP mappa i windows, siden jeg får beskjed om at jeg ikke kan pakke ut filen fordi det er for lite plass på C: disken.. noen som vet om en løsing? går det eventuelt an å flytte TEMP mappa? har sletta alt som kan slettes på c:, så der er det ikke mer å hente.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Copy Paste fra google-resultat: right-click on My Computer > Properties > Advanced tab > Environment variables. Highlight the "temp" variable, click Edit, and enter the new location in the Variable Value field. Lenke til kommentar
a3turbo Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 flytta TEMP mappa, men får fortsatt beskjed om at det er for lite plass på C: når jeg prøver å pakke ut Lenke til kommentar
Makky Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 flytta TEMP mappa, men får fortsatt beskjed om at det er for lite plass på C: når jeg prøver å pakke ut Prøvd med en reboot etter at du endret innstillingen? Lenke til kommentar
black_knight Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tør jeg gjette på at du dobbelklikker på rar fila og så drar den ut dit du vil pakke den ut? I så fall vil han prøve å kopiere fila til en temp plass på C: før han kopierer den til rette lokasjon. Løsningen er i så fall å ikke dobbelklikke på fila, men bruke høyreklikk og "extract to" eller lignende.. Eventuelt bruk Total Commander som filbehandler, som håndterer filbehandling generelt bedre enn explorer. Lenke til kommentar
a3turbo Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 funka nå enten fordi jeg hadde reboota eller fordi jeg høyreklikka få rar-fila istedet for å dra fila ut av den. takker for all hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå