Gå til innhold

Macbook 13" spill og ytelse?

gekkoo

Anbefalte innlegg

Hei! Har hatt to bærbare pcer med windows og er dritt lei dårlig byggekvalitet. Har falt sikkelig for de nye alu utgavene til mac. Men jeg lurer på hvordan denne versonen vil fungere å spille på, f eks nyeste need for speed. Jeg er ikke noen stor spiller og trenger ikke topp grafikk, men spille må ikke hakke. Har også snakket med fyren som selger mac på el kjop(har ikke tenkt å handle der) og han sa at mange gjør feil når de bare sammenligner spesifikasjonene melleom windows maskiner og mac, fordi mac bare har en stor data brikke inne i seg bygget av mac og ikke masse komponeneter fra forskjellige produsenter. Dette gjør at 2 gb ram på mac er bedre en 2 gb ram på en windows maskin, er det noe sanhet i dette?

Dette er versonen jeg snakker om

https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications

Håper på svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermkortet er vel fra nVidia uansett, så noe sannhet med tanke på spill er det ikke noe spes sannhet i, vil jeg tru.

9400M G er low end, så det er ikke noe bra til spill. Det har heller ikke noe dedikert minne. Vet ikke hvordan den vil spille NFS. Ligger sikkert ute noen reviews av den, det burde gi en liten pekepinn.

Endret av EivindS_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...