Robocoop Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Plukket ut to av bildene jeg tok i kveld. Endret 19. april 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Dette var ikke noe særlig til motiv. Det du har tatt bilde av her er vanskelig å få noe spennende ut av. Først må du finne noe som er verdt å ta bilde av, så må du tenke komposisjon, ikke bare på motivet men også forgrunn/bakgrunn og så prøve å eksponere bildet slik du vil ha det. Her ser det ikke ut som du har fått til noe av det. Ut i skogen og prøv igjen. Edit: og legg ut bildene med str etter reglene. maks 1024 på lengste side Endret 19. april 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Dette var ikke noe særlig til motiv. Det du har tatt bilde av her er vanskelig å få noe spennende ut av. Først må du finne noe som er verdt å ta bilde av, så må du tenke komposisjon, ikke bare på motivet men også forgrunn/bakgrunn og så prøve å eksponere bildet slik du vil ha det. Her ser det ikke ut som du har fått til noe av det. Ut i skogen og prøv igjen. Edit: og legg ut bildene med str etter reglene. maks 1024 på lengste side Dummeste jeg har hørt, hvorfor er ikke det "verdt" å ta bilde av? Ja,ja....... Lenke til kommentar
boos Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) [Dummeste jeg har hørt, hvorfor er ikke det "verdt" å ta bilde av? Ja,ja....... Ja, slik bør man da ikke svare når man ber andre om kommentarer til eget bilde... boos Endret 19. april 2009 av boos Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Tror ikke jeg sa det, mente i allefall ikke det Først må du finne noe som er verdt....... var ment som en slags læresettning og burde kansje stått i eget avsnitt. Jeg sa att det du har tatt bilde av er vanskelig å få noe spennende ut av og att du ikke har lykkes godt med det. Prøv andre vinkler/komposisjoner. Sånn det er nå er det bare rot. Edit: siden du legger det ut til kritikk. Hva mener du selv att er bra med bildene? Endret 20. april 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Tror det kunne blitt et pent bilde med mer skog rundt, mer kontraster, lenger lukkerhastighet(for blurete vann) og å unngå den utbrente himmelen (hadde våre topp hvis det hadde vært en solnedgang i bakgrunnen, men ganske vanskelig å få alt til å gå opp med det første;)) Komposisjonen var vel ikke noe av her? Skogen rundt ser ganske "beskjært" ut (hahh, den var litt god synes jeg...), og det bilde bildet vært også. (åyåy! Tar jo helt av i kveld!). Prøv på det jeg har skrevet, og se hva du får til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå