Kjetils0n Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Begynte å trene i starten av oktober 2008 og trent 3 dager i uka ( aldri i ferier ). hørt jeg tar litt lite i forhold til hvor lenge jeg har trent, så lurer. når jeg begynte å trene var det 3x12 som hørtes rimelig ut men bytta til tungere etter jul. tok 50 i førsten og nå er jeg oppe i 75kg benk, trener 3x8 men går over til 4x8 snart. spiser dårlig mat og har ikke protein eller noe anet pulver....hva er ett bra kosthold? Endret 19. april 2009 av Kjetils0n Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Prøv deg på 5x5 programmet eller Westside for skinny bastards. Periodisering er gull for fremgang. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Bare for å si dette. i starten så er det ikke unormaøt å øke mye, dette er fordi kroppen din på en måte når den styrken den har når den "ikke" er trent, altså den, hva skal jeg si, naturlige styrken til kroppen da. Det er når du trener over den igjen at ting starter å gå sakte. Så hvorfor du ikke øker så mye kjønner jeg egentlig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå