Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kan ikke du fortelle hva det er i innlegget du siterer som sier deg at jeg har et forvaklet syn på mennesker? Jeg synes jeg er oppegående, igjen kan den tråden her tyde på noe annet, morsom for noen og har et helt ok utseende som jeg prøver å gjøre det beste ut av. Jeg ble også nysgjerrig på hva du mener med at jeg prøver å grave etter hvert minste lille halmstrå for å rettferdiggjøre min elendighet. Halmstrå er jo den komplette fornektelsen du legger for dagen her og nå. Eller er du bare treg og har ikke fått med deg hva jeg har sagt opptil flere ganger? Når du velger å ignorere positiv oppmerksomhet ene og alene fordi den som gir oppmerksomheten ikke er verdig deg, da er du ett såpass stort rasshøl at ingen gidder å like deg. Den rasshølbiten der bør du virkelig få hjelp med å bli kvitt. Innse at du oppfører deg som komplett idot og er urimelig arrogant og du kan få et bedre liv. Fortsett å sitte på din høye hest og du vil forbli ensom. Ditt valg, ditt liv. Du svarer i øst vest, så greit, jeg skal ikke henge meg opp i det du sier og sammenhengen med det du siterer meg på. Jeg har ikke ignorert oppmerksomheten jeg får, kun sagt at det ville hatt større betydning for meg om det var noen som ikke trengte å ta til takke med meg. Kall meg gjerne rasshøl, du selv har jo ingen av egenskapene den betegnelsen omfatter. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du svarer i øst vest, så greit, jeg skal ikke henge meg opp i det du sier og sammenhengen med det du siterer meg på. Jeg har ikke ignorert oppmerksomheten jeg får, kun sagt at det ville hatt større betydning for meg om det var noen som ikke trengte å ta til takke med meg. Kall meg gjerne rasshøl, du selv har jo ingen av egenskapene den betegnelsen omfatter. Her, her, her!!! *Peke* Ser du den uthevede teksten? Sikker på at du ser den? Om du ser den så håper jeg for verden sin del at du til slutt klarer å forstå hva du _faktisk_ sier og gjør her. "Rasshøl" er _direkte_ forbundet med den uthevede teksten. Lenke til kommentar
Gjest gjestegjest Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du svarer i øst vest, så greit, jeg skal ikke henge meg opp i det du sier og sammenhengen med det du siterer meg på. Jeg har ikke ignorert oppmerksomheten jeg får, kun sagt at det ville hatt større betydning for meg om det var noen som ikke trengte å ta til takke med meg. Kall meg gjerne rasshøl, du selv har jo ingen av egenskapene den betegnelsen omfatter. Her, her, her!!! *Peke* Ser du den uthevede teksten? Sikker på at du ser den? Om du ser den så håper jeg for verden sin del at du til slutt klarer å forstå hva du _faktisk_ sier og gjør her. "Rasshøl" er _direkte_ forbundet med den uthevede teksten. Helt legitimt å mene det jeg sier. Jeg vil anta at de aller fleste føler det på samme måte, men plutselig skal brutal_mann være politisk korrekt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke rart en blir forvirra... Lenke til kommentar
Gjest gjestegjest Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke rart en blir forvirra... Kjenner meg veldig godt igjen der, og det er ikke helt utenkelig at jeg blir et svin etter hvert. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har lest litt nedover og her står det litt av hvert. Ut ifra det trådstarter skriver så blir det litt selvmotsigende å ta med tegneserien da poenget der er utseende basert. Når det kommer til jentene som nevnes her så kan jeg skjønne at det kan være en belastning mtp deres bakgrunn, men dette er kanskje noe du skulle ha tenkt på ? Du burde kanskje se det positive med disse jentene også. Når du har det hardt så går du ikke til den svakeste personeligheten for å søke trøst, men til en du føler trygghet hos. Når det kommer til at disse "pene" jentene du snakker om så synes jeg det er ett fint ordtak i "the good will hunting" Det finnes ikke perfekte mennesker. Men mennesker som er perfekte for hverandre. Du må finne den personen som passer deg, ikke den personen som du ønsker at skulle passe.. Hvor lang tid det vil ta kan ingen vite. Den eneste måten å finne ut av dette på er å bli kjent med folk. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har lest litt nedover og her står det litt av hvert. Ut ifra det trådstarter skriver så blir det litt selvmotsigende å ta med tegneserien da poenget der er utseende basert. Poenget i tegenserien er nok ikke utseende basert du, da må du nok lese over en gang til Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det finnes ikke perfekte mennesker. Men mennesker som er perfekte for hverandre. Du må finne den personen som passer deg, ikke den personen som du ønsker at skulle passe.. Hvor lang tid det vil ta kan ingen vite. Den eneste måten å finne ut av dette på er å bli kjent med folk. Det synes jeg var flott og inspirerende sagt ^^ 1 Lenke til kommentar
Gjest Triceratops Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg har hatt et forhold til ei vakker og som regel hyggelig dame nå i snart 5 måneder. Vi bor i hver vår by, møtes stort sett i helgene men også litt i uka, er bare en times kjøring. Vi har hatt det veldig fint på tomannshånd. Sexen er som regel fantastisk for oss begge. Hun har ofte vært kåtere enn meg, og sånt er ikke jeg vant til. Vi har vært på hyttetur oss to og gått mye i Oslo sammen og hatt det hyggelig på cafe og slikt. Spist mye ute. Hun har også besøkt meg i byen min. Men hun har dårlige dager og da er hun ikke så ålreit... Blir tverr, inneslutta. Sier hun har ME og sykmeldt pga dette. Uforklarlige symptomer. Jeg har tilpassa meg en stund ved å være grei og forståelsesfull. Vi har isolert oss litt sammen også tror jeg. Hun tar aldri med meg til vennenne sine. Og jeg tar ikke henne med til mine... Der er det noe som vi ikke har prøvd. Jeg spurte her om dagen litt spøkefullt om hun ville være kjæresten min, for jeg ville at vi skulle vise oss litt mer sammen også i forhold til andre venner. Men da sa hun at hun føler seg for sjuk til å ha kjæreste... Og at hun er for sjuk til å vise seg for vennenne mine. For hun har vært sjukmeldt den siste tida... Det synes jeg er jævlig trist. At hun ser på seg selv som sjuk... Trøblete dame tror jeg. Begynte å si ifra for en måned siden om mine behov, at forholdet må ha plass til begge to. Stiller krav til henne nå. Det funka i starten, men nå har hun etterhvert begynt å tolke meg i verste mening alltid... Prøver å gjøre det med litt humor, men av og til blir det litt tørt og kjipt også... Jeg tror nok at forholdet vårt tar nok slutt snart. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg skal oppføre meg for å berge forholdet? Jeg er ærlig med henne føler jeg, men blir kanskje litt for pysete til tider. Så prøver å gi litt faen, men det er ikke lett, er jo så glad i dama. Tar gjerne imot tips fra damer forresten, er det noen trøblete damer der ute som vet hvordan hun tenker? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Vil anbefale deg å heller lage en egen tråd om den problemstillingen, framfor å dra opp en gammel tråd som handler noe helt annet =) Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Den tråden her hadde jeg fortrengt, men så dras den opp igjen av et random innlegg som egentlig har lite med tema å gjøre. Jeg måtte lese igjennom tråden, og jeg kom med mye rart. Men jeg har fortsatt mye av de samme tankene. Situasjonen er ikke stort bedre nå, har beholdt kontakten med hun ene jeg nevnte, som jeg hadde et uforpliktende "forhold" med. Det er det samme, og vi sees av og til. Jeg har også møtt ei annen jente i år, men hun er heller ikke noe å satse på. Nytt hakk i sengestolpen, men det betyr ikke all verden. Kvantitativt er det ikke så galt for de siste 2-3 årene, sammenlignet med andre tapere, men jeg går som sagt med stort sett de samme tankene. Prøver å ta initiativ til å snakke med jenter, men selvtilliten er på et bunnivå, er få eller ingen jenter som tar initiativ til å snakke med meg. De jeg snakker med er gjerne i forhold, eller jeg bor med dem. På en måte føles det godt å avvise jenter, føler meg ikke like verdiløs da, selv om det er en håpløs tankegang. Jeg har i grunn aldri blitt dumpet eller avvist av ei jente, hvis vi først har hatt noe på gang. Fortsatt skal det mye til for at jeg skal gå inn i et forhold nå, jeg har et enormt behov for å oppleve mer. Men det begynner å haste, er nå 26 og jeg føler at årene raser av gårde. Plutselig sitter jeg der som 35-åring og fortsatt føler dette savnet etter festing, galskap og jenter. Jenter kan jeg alltids treffe da også, men det ville ikke blitt det samme. Får se hva jeg tenker om 9-10 år, mulig jeg har akseptert at jeg kastet bort livet mitt og tilpasser meg det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Selvutvikling er en fin ting. Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 INSERT RANDOM NOUN OR VERB ER EN FIN TING. Hello Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jeg har også møtt ei annen jente i år, men hun er heller ikke noe å satse på. Nytt hakk i sengestolpen, men det betyr ikke all verden. Kvantitativt er det ikke så galt for de siste 2-3 årene, sammenlignet med andre tapere, men jeg går som sagt med stort sett de samme tankene. På en måte føles det godt å avvise jenter, føler meg ikke like verdiløs da, selv om det er en håpløs tankegang. Jeg har i grunn aldri blitt dumpet eller avvist av ei jente, hvis vi først har hatt noe på gang. Uff, ja, det er en håpløs tankegang. Virker som om du har et ego som livnærer seg på andres følelser. Det er veldig kynisk, og det er trist at du ikke har forandret deg. Endret 3. juni 2010 av Quitter Lenke til kommentar
nnys Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Har det nesten som deg, TS. Jeg er bitter, jeg er for bra for folk på denne fronten, har så og si nesten ikke vært into noe forhold i det hele tatt, nettopp fordi denne overfladiske tankegangen sier at jeg er for bra for folk flest - men derimot har jeg holdt på med folk over lengre tid. (Flørt i over lengre tid.) Har avvist flere gutter gjennom årene. Har aldri hatt følelser for en, nesten ikke vært forelsket, og jo, jeg har erfaringer. Lurer på om jeg rett og slett er litt kald på denne fronten - men samtidig vet jeg at jeg er en bra kjæreste. Overfladisk tankegang? Ja. Irriterende? Ja. Vi hadde blitt det perfekte par, TS. ... I'm just kidding with youuu. Hehe. Endret 3. juni 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har det nesten som deg, TS. Jeg er bitter, jeg er for bra for folk på denne fronten, har så og si nesten ikke vært into noe forhold i det hele tatt, nettopp fordi denne overfladiske tankegangen sier at jeg er for bra for folk flest - men derimot har jeg holdt på med folk over lengre tid. (Flørt i over lengre tid.) Har avvist flere gutter gjennom årene. Har aldri hatt følelser for en, nesten ikke vært forelsket, og jo, jeg har erfaringer. Lurer på om jeg rett og slett er litt kald på denne fronten - men samtidig vet jeg at jeg er en bra kjæreste. Overfladisk tankegang? Ja. Irriterende? Ja. Vi hadde blitt det perfekte par, TS. ... I'm just kidding with youuu. Hehe. Ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå