TheMartine Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg tror de kan sette lavere krav, og det er der jeg kommer inn. Det er ikke noen regel som sier det, men det gjelder mange. Hvis du f.eks. skulle ha psykiske plager, så tror jeg på at du ikke vil ha hvem som helst av den grunn. Jeg har faktisk psykiske plager, og det er svært få mennesker jeg i det hele tatt liker. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Men når du begrunner det med at psykisk syke liksom ikke skal ha noen krav til hvem de omgås og liker, da tar du grundig feil. Jeg tror de kan sette lavere krav, og det er der jeg kommer inn. Det er ikke noen regel som sier det, men det gjelder mange. Hvis du f.eks. skulle ha psykiske plager, så tror jeg på at du ikke vil ha hvem som helst av den grunn. Skal vi se... Innvandrere trenger jo opphold... Lite pene mennekser har jo mindre å velge i... Feite mennesker like så... Nysingle er jo desperate... Ensomme re desperate... Folk med lavt selvbilde gjør jo hva som helst for bekreftelse... Tenker meg om, det er jo nesten ingen som er gode nok for deg jo TS. Tenk å være så utrolig perfekt at en kan trampe på dem som skulle finne på å like en. Større arrogasne enn den du viser har jeg sjelden sett. (Og takke seg for det!). Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nå vil jeg ikke romantisere for mye å gå inn i et forhold med en psykisk syk person. Men det kan bli en god løsning. Og for å være brutal, tyder mye på at trådstarter oppfattes som "rar" av friske personer. Dette selv om han oppfatter seg som normal selv. Populære mennesker opererer nemlig med en skala der mange mennesker klassifiseres som "rare". Trådstarter kan prøve dette ut ved å svare på kontaktannonser, møte damer og høre hva de synes om ham. Lenke til kommentar
Gjest gjestegjest Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Men når du begrunner det med at psykisk syke liksom ikke skal ha noen krav til hvem de omgås og liker, da tar du grundig feil. Jeg tror de kan sette lavere krav, og det er der jeg kommer inn. Det er ikke noen regel som sier det, men det gjelder mange. Hvis du f.eks. skulle ha psykiske plager, så tror jeg på at du ikke vil ha hvem som helst av den grunn. Skal vi se... Innvandrere trenger jo opphold... Lite pene mennekser har jo mindre å velge i... Feite mennesker like så... Nysingle er jo desperate... Ensomme re desperate... Folk med lavt selvbilde gjør jo hva som helst for bekreftelse... Tenker meg om, det er jo nesten ingen som er gode nok for deg jo TS. Tenk å være så utrolig perfekt at en kan trampe på dem som skulle finne på å like en. Større arrogasne enn den du viser har jeg sjelden sett. (Og takke seg for det!). Du er noe for deg selv. Jeg er nok tilnærmet perfekt ja, og derfor tenkte jeg å få meg en glamourmodell med det aller første. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det jeg lurer litt på er hvilket miljø du henger i? Siden du ser ut til å være en magnet for psykisk ustabile jenter. Lenke til kommentar
Gjest gjestegjest Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nå vil jeg ikke romantisere for mye å gå inn i et forhold med en psykisk syk person. Men det kan bli en god løsning. Og for å være brutal, tyder mye på at trådstarter oppfattes som "rar" av friske personer. Dette selv om han oppfatter seg som normal selv. Populære mennesker opererer nemlig med en skala der mange mennesker klassifiseres som "rare". Trådstarter kan prøve dette ut ved å svare på kontaktannonser, møte damer og høre hva de synes om ham. Du har ikke så fryktelig mye materiale å basere det utsagnet på, men hvis jeg har dette synet på meg selv i forhold til jenter, så må jeg nok være kjempesær og gi maks utslag på rarhet. Jeg har ikke påstått at jeg er normal noe sted i denne tråden, og jeg mener heller ikke at jeg er det. Men jeg mener at mine egenskaper skal være nok til at jenter viser et minimum av interesse. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det jeg lurer litt på er hvilket miljø du henger i? Siden du ser ut til å være en magnet for psykisk ustabile jenter. Vet ikke helt om jeg vil kalle ham en magnet for psykisk ustabile jenter, bare fordi to av dem har forelsket seg i ham. Det er vel forøvrig også ikke noe eget psykisk ustabil-miljø i Norge, så vidt jeg vet. Det kan jo være at jentene som sliter psykisk, så langt har vært de eneste som har vært modige nok til å vise ham at de liker ham? Lenke til kommentar
Gjest gjestegjest Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det jeg lurer litt på er hvilket miljø du henger i? Siden du ser ut til å være en magnet for psykisk ustabile jenter. Hun første traff jeg i militæret og hun andre traff jeg på nettet. Hun som jeg bare kyssa var i vennekretsen til hun første, og der har du mye blanda drops. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det jeg lurer litt på er hvilket miljø du henger i? Siden du ser ut til å være en magnet for psykisk ustabile jenter. Vet ikke helt om jeg vil kalle ham en magnet for psykisk ustabile jenter, bare fordi to av dem har forelsket seg i ham. Det er vel forøvrig også ikke noe eget psykisk ustabil-miljø i Norge, så vidt jeg vet. Det kan jo være at jentene som sliter psykisk, så langt har vært de eneste som har vært modige nok til å vise ham at de liker ham? Allikevel, to i løpet av kort tid. Siden begge var samme år. Og jo, det er mange miljøer som oser av mye rart. Det er det ingen tvil om. Som en venn av meg fra stavanger (fra millitæret), i omgangskretsen hans er det veldig mange ustabile personer. TS, hva gjør du på fritiden? Og jobber du? Bare for å få litt bilde av hvorfor det skal være så vanskelig å treffe noen for deg. Siden du sier du burde kunne treffe "normale" jenter. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) TS: Da burde du slutte å henge i militæret og på nettet. Enkelt. Endret 19. april 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du er noe for deg selv. Jeg er nok tilnærmet perfekt ja, og derfor tenkte jeg å få meg en glamourmodell med det aller første. Ja, jeg _er_ noe for meg selv. Og fordi jeg er noe for meg selv og står på mine egne ben md egne meninger så er det, merkelig nok, noen som faktisk liker meg. (Go figure how that shit happened...) Jeg er stort sett hatet, men av og til elsket. Og jeg driter i hvem som liker meg, fordi vedkommende liker _meg_. Den _jeg_ er, på godt og vondt. Jeg innbiller meg ikke at jeg kan sitte på min høye hest og velge hvem som aller nådigst skal få lov å synes noe positivt om meg. De som liker meg møter jeg med respekt og ydmykhet. Uansett hvor lite jeg øsnker å ha noe med vedkommende å gjøre så vil alt jeg gjør i forhold til den personen bli gjort med respekt. Din totale mangel på ydmykhet vil føre deg inn i ensomhet og depresjon. Om det er det du vil så vær så god, men slutt å spytte på dem som faktisk gidder å mene noe positivt om deg. Lenke til kommentar
Gjest gjestegjest Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 TS, hva gjør du på fritiden? Og jobber du? Bare for å få litt bilde av hvorfor det skal være så vanskelig å treffe noen for deg. Siden du sier du burde kunne treffe "normale" jenter. Jeg både studerer og jobber, men deltok ikke på studentaktiviteter da de fleste ble kjent med hverandre. Etterpå er det vanskelig å komme inn. Jeg var da sammen med hun første, og hun kunne sikkert fått et sammenbrudd av tanken på meg der. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Men jeg mener at mine egenskaper skal være nok til at jenter viser et minimum av interesse. Hvilke egenskaper? De egenskaper du har lagt frem her i tråden er jo rene oppskriften på å få folk til å sky en som pesten. Lenke til kommentar
Gjest gjestegjest Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Men jeg mener at mine egenskaper skal være nok til at jenter viser et minimum av interesse. Hvilke egenskaper? De egenskaper du har lagt frem her i tråden er jo rene oppskriften på å få folk til å sky en som pesten. Jeg synes jeg er smart nok, og de jeg har kommet inn på har ment at jeg er morsom. Snill er ikke noe å skryte av, men jeg er snill uten å være en dumsnill tøffel. Jeg behandler ikke jenter som dritt, noe jeg sannsynligvis ville tjent på å gjøre. Du har nok rett i at mine egenskaper er nok til å sky meg som pesten. Egentlig burde jeg blitt brent på et bål først som sist. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg både studerer og jobber, men deltok ikke på studentaktiviteter da de fleste ble kjent med hverandre. Etterpå er det vanskelig å komme inn. Jeg var da sammen med hun første, og hun kunne sikkert fått et sammenbrudd av tanken på meg der. Du valgt å gjøre det du kunne for å ikke bli kjent med noen. Lenke til kommentar
Gjest gjestegjest Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg både studerer og jobber, men deltok ikke på studentaktiviteter da de fleste ble kjent med hverandre. Etterpå er det vanskelig å komme inn. Jeg var da sammen med hun første, og hun kunne sikkert fått et sammenbrudd av tanken på meg der. Du valgt å gjøre det du kunne for å ikke bli kjent med noen. Jeg prioriterte følelsene til kjæresten min, dumme meg. Etter hvert viste det seg likevel at jeg ikke kunne leve med sjalusien hennes, men der og da hadde jeg planer om å være sammen med henne. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg synes jeg er smart nok, og de jeg har kommet inn på har ment at jeg er morsom. Snill er ikke noe å skryte av, men jeg er snill uten å være en dumsnill tøffel. Jeg behandler ikke jenter som dritt, noe jeg sannsynligvis ville tjent på å gjøre. Du har nok rett i at mine egenskaper er nok til å sky meg som pesten. Egentlig burde jeg blitt brent på et bål først som sist. Vet du... Du burde _seriøst_ oppsøkt psykolog for å få gjort noe med det forvaklede synet ditt på mennesker. For meg virker det som om du graver etter hver minste lille halmstrå du kan bruke til å rettferdigjøre din "elendighet". Som tildigere nevnt, vil du at noen skal bry seg? Da må _du_ evne å bry deg først! Uten å forvente noe igjen. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg prioriterte følelsene til kjæresten min, dumme meg. Etter hvert viste det seg likevel at jeg ikke kunne leve med sjalusien hennes, men der og da hadde jeg planer om å være sammen med henne. Så nå er du ViggoVenneløs og skylder på eksen din for det? Du vet du kan bli kjent med folk hver eneste dag hele livet? Lenke til kommentar
Gjest gjestegjest Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg synes jeg er smart nok, og de jeg har kommet inn på har ment at jeg er morsom. Snill er ikke noe å skryte av, men jeg er snill uten å være en dumsnill tøffel. Jeg behandler ikke jenter som dritt, noe jeg sannsynligvis ville tjent på å gjøre. Du har nok rett i at mine egenskaper er nok til å sky meg som pesten. Egentlig burde jeg blitt brent på et bål først som sist. Vet du... Du burde _seriøst_ oppsøkt psykolog for å få gjort noe med det forvaklede synet ditt på mennesker. For meg virker det som om du graver etter hver minste lille halmstrå du kan bruke til å rettferdigjøre din "elendighet". Som tildigere nevnt, vil du at noen skal bry seg? Da må _du_ evne å bry deg først! Uten å forvente noe igjen. Kan ikke du fortelle hva det er i innlegget du siterer som sier deg at jeg har et forvaklet syn på mennesker? Jeg synes jeg er oppegående, igjen kan den tråden her tyde på noe annet, morsom for noen og har et helt ok utseende som jeg prøver å gjøre det beste ut av. Jeg ble også nysgjerrig på hva du mener med at jeg prøver å grave etter hvert minste lille halmstrå for å rettferdiggjøre min elendighet. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kan ikke du fortelle hva det er i innlegget du siterer som sier deg at jeg har et forvaklet syn på mennesker? Jeg synes jeg er oppegående, igjen kan den tråden her tyde på noe annet, morsom for noen og har et helt ok utseende som jeg prøver å gjøre det beste ut av. Jeg ble også nysgjerrig på hva du mener med at jeg prøver å grave etter hvert minste lille halmstrå for å rettferdiggjøre min elendighet. Halmstrå er jo den komplette fornektelsen du legger for dagen her og nå. Eller er du bare treg og har ikke fått med deg hva jeg har sagt opptil flere ganger? Når du velger å ignorere positiv oppmerksomhet ene og alene fordi den som gir oppmerksomheten ikke er verdig deg, da er du ett såpass stort rasshøl at ingen gidder å like deg. Den rasshølbiten der bør du virkelig få hjelp med å bli kvitt. Innse at du oppfører deg som komplett idot og er urimelig arrogant og du kan få et bedre liv. Fortsett å sitte på din høye hest og du vil forbli ensom. Ditt valg, ditt liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå