РЦП-88 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei, enkelte ganger er nettet "nesten nede", dvs jeg kan gå inn på google, søke etter sider, men ikke gå inn på noen, jeg kan også gå inn på instillinger, språkverktøy, Alt om Google, etc. men er det en link som ikke er www.google.com/ett eller annet, så går det ikke an å laste siden. Hva kan være grunnen? ISP som fucker med meg? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har du noen torrentklienter oppe? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Har du noen torrentklienter oppe? Nei, bruker ikke torrents i det hele tatt... Men bruker Usenet... Lenke til kommentar
War Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Regner med at du har resatt routeren/modemet, prøvd uten usernet og med forskjellige nettlesere? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Regner med at du har resatt routeren/modemet, prøvd uten usernet og med forskjellige nettlesere? Ja. Når dette skjer, kan jeg ikke komme inn på MSN, og å pinge (i cmd) andre adresser enn "www.google.com/ett eller annet" funker ikke. Eller jo, en gang funka i tillegg www.vg.no og undersider, men fikk kun opp tekst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå