Staalkontroll Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg har noe problemer med å koble bluetooth adapteren min sammen med t68... Når jeg skal koble de samme så spør mobilen om et passord, hvilket passord er dette? Når jeg skriver inn et passord venter jeg i ca 30 sek før det står misslyket sammen kobling vist jeg ikke husker feil.... Noen som kan hjelpe?????!!! Lenke til kommentar
oltis Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Du setter passord selv, prøv med 0000. Gå inn i innstillingen for MSIen og sett dette passordet. Jeg fikk det til.. Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Skrive bare 1 eller no, det tar mindre tid men, bare gjør telefonen søkbar, så kobler du til med datamaskinen. du må hugse å gjøre slik at telefonen kan "ta i mot en tilkobling", det bestemmer du når du søker etter en ny "enhet". altså, legg til datamaskinen, telefonen må kunne ta i mot tilkobling, la telefonen vere søkbar, koble til med maskina, så er det klart! husk å velg riktig com port.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå