Gjest Slettet+1234 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg skal kjøpe en stasjonær PC som blant annet skal brukes til redigering av hjemmevideoer og etterbehandling av bilder.. Bruk av spill kan også forekomme. Har laget en handleliste på Komplett.no med de delene jeg mener vil stå i samsvar med behovet. Er delene kompitable med hverandre? Er litt usikker på blant annet plassering av PSU i kabinettet, med hensyn til vifteplassering o.l. Og er prosessor og GPU godt nok? http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...0E-5D79B07ADC55 Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Alle delene ser helt greie ut. MenPSUen holder ikke minstemål i forhold til skjermkortet. Komplett hadde en kjempebra Seasonic 650W på tilbud. Muligens du må slå til nå da men 500w på en ny rigg er litt lite etter mitt syn. Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 jornboss Den avataren der har vel ikke du laga ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå