Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei folk av alle typer.

Nå fortiden kjeder jeg meg noe innmari, pluss at jeg er shit lei det gammle kabbinettet mitt, Jeg er ikke den mest kreative personen men vill allikavell bygge meg ett kabbinett,

Spm er da , er det noen som har noen syke forslag ?

Jeg tenkte egt litt på og lage en rekke 6 motor eller v8. men jeg vill gjerne ha noen ideer før jeg faktisk starter.

 

Vill dere der ute tegne noe fint i sketchup ? jeg klarer og lage ting der , men blir dessverre ikke fornøyd med det siden det blir så sprøtt at jeg ikke skjønner åssen jeg skal kunne lage det i virkeligheten.

 

Mvh Bimme

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vill dere der ute tegne noe fint i sketchup ? jeg klarer og lage ting der , men blir dessverre ikke fornøyd med det siden det blir så sprøtt at jeg ikke skjønner åssen jeg skal kunne lage det i virkeligheten.

 

Mvh Bimme

 

Først av alt, så mener jeg at prosjekter som dette bør være ditt eget. Ikke få noen andre til å lag noe, det gjør det bare mindre personlig.

 

Tenk over hvordan du vil ha det, hva er vikitg for deg? La det være en tankeprosess. Krot ned på et papir ideer som kan funke. Sett opp 100 alternativer .. Er det som er morsomt, vet du! :thumbup:

 

Vil anbefale deg å hente inspirasjon fra de gode arbeidsloggene her på forumet, og på andre forum! Til slutt kommer du opp med noe du vil gjøre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...