Kiseijuu Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 HP har endelig gjort tilgjengelig high res. skjerm til HP 2140. Jeg har sittet på gjerdet en stund å ventet på en liten netbook med high-res skjerm. Til nå har det vel bare vært Sony Vaio P som har hatt en netbook med høyere oppløsning enn normalt? Problemet er at det er bare på den amerikanske HP websiden (amerikanske markedet) man kan konfigurere en HP 2140. Norge feks har bare pre-configured alternativer med link til HP-Partnere, eventuelt så ser jeg også at Netshop, Komplett og en rekke andre selger HP2140. Ettersom high-res skjermvalget er ganske nytt så tar det vel litt tid før alle forhandlerne her i Norge oppdaterer sidene sine og slikt. Har noen tips til hvor jeg kan få følgende: * Et sted jeg kan konfigurere og kjøpe en HP 2140 til Norge. Konfigurasjonen jeg ønsker: - Norsk tastatur - ikke OS - minstealternativ med ram - minstealternativ med hdd - high res. skjermen - bluetooth - 3 cell batteri - wlan g * Dersom det ikke lar seg konfigurere sin egen modell her i Norge så blir minimumskravet mitt følgende: - high res skjerm - Norsk tastatur - bluetooth - wlan g * Trenger laptopen Senest 29.Mai Noen tips? Eller må jeg starte å kontakte alle HP forhandlerne her i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå