Hawtz Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Hei, Jeg har en PC med en del videomateriale som jeg gjerne enkelt skulle sett på via en TV. På det ene rommet har jeg en datamaskin og det andre rommet en TV. Hva ville vært den enkleste måten å få prosjektert filmene på TVen uten å måtte flytte noe av det nevnte utstyret? Kom gjerne med flere løsninger, slik at jeg kan vurdere hva som jeg synes ville vært best Håper dette er riktig kategori. PS: Kan vel nevnes at TVen er en 37" LCD med VGA-, scart- og HDMI-kobling. Endret 19. april 2009 av Hawtz Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Med kun en tv er det kanskje ikke mange alternativer.. Åssen er det med nettverksstasjoner eller andre mediespillere på nettverket ditt? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Tja vi har to 2 TVer, men den andre er en plasma, og den blir bare brukt av foreldrene mine. Men hvorfor skulle antall TVer ha noe å si for alternativene? Vi har ingen nettverksstasjoner. Nettverket består av en Linksys router og 2 PCer, hvorav min er kablet. Ellers har vi bare et hjemmekinoanlegg for DVD-avspilling. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tenkte ikke på antallet men at det "bare" er en tv uten noen tilkobling til nettverket via andre medieavspillere som kunne brukes til å trådløst spille av filmene. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Kan du nevne noen gunstige medieavspillere jeg kan kjøpe da? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Da må jeg bare beklage at jeg ikke har svært stor kompetanse på det området men det må jo være noen andre her som har mer greie på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå