Gå til innhold

Diskusjon rundt Armani.


Anbefalte innlegg

Giorgio Armani (født 11. juli 1934 i Piacenza, Italia) er en italiensk motedesigner, hovedsakelig kjent for sine eksklusive herreklær. Han hadde i utgangspunktet tatt siket på en karriere innenfor medisin, men satset etter hvert på fotografi i stedet. Fra 1961 til 1970 jobbet Armani som designer hos det kjente motehuset Nino Cerruti. Han fant senere ut at han ville starte sitt eget selskap, noe han greide ved hjelp av kameraten Sergio Galeotti. Selskapet Giorgio Armani S.p.A ble grunnlagt i 1974. Armanis stil er kjent for å være ren og skredderaktig. Hans store gjennombrudd kom da flere skuespillere i Hollywood bestilte klær fra ham, da spesielt Richard Gere.

 

Kjente personer som David Beckham og mange flere bruker Armani.

http://www.giorgioarmani.com/ga_menu/EN/home.html (offisiell nettside)

 

Diskusjon rundt Armani`s klær her! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, Giorgio Armani og Armani Collezioni har mye pent med høy kvalitet, Armani Privé har jeg ikke fått sett så veldig mye av, men ser veldig spennnede ut egentlig.

Resten av "sub-labelsene" har jeg lite til overs for, veldig mye harry. (Tenker da på Exchange og Jeans, og selfølgelig ikke "non-chlothing brands)

Lenke til kommentar

Jeg har alltid likt Armani, har noen skjorter derfra som jeg er spesielt fornøyd med :) Ellers kan jeg muligens være enig med Homme, men jeg har et par gensere fra Jeans som jeg er veldig fornøyd med, og er veldig lite flashy etc. Exchange derimot liker jeg ikke noe spesielt. Synes særlig t-skjortene derfra er litt harry, med svære ørner etc over hele brystet. Alt i alt synes jeg likevel at Armani er et godt merke med mye pent :)

Lenke til kommentar
Nja, Giorgio Armani og Armani Collezioni har mye pent med høy kvalitet, Armani Privé har jeg ikke fått sett så veldig mye av, men ser veldig spennnede ut egentlig.

Resten av "sub-labelsene" har jeg lite til overs for, veldig mye harry. (Tenker da på Exchange og Jeans, og selfølgelig ikke "non-chlothing brands)

 

Forsåvidt enig med hele inlegget.

Lenke til kommentar

Wingrove: Når du sier Armani, hvilke label snakker du om? Exchange og Jeans får du mange steder.. Men som Armani fanboy burde du kanskje vite litt om hva du er fan av?

Og viss du tenker på Exchange eller Jeans, noe som jeg regner med, er jeg veldig spent på hva du mener er elegant..

Lenke til kommentar
Jeg har alltid likt Armani, har noen skjorter derfra som jeg er spesielt fornøyd med :) Ellers kan jeg muligens være enig med Homme, men jeg har et par gensere fra Jeans som jeg er veldig fornøyd med, og er veldig lite flashy etc. Exchange derimot liker jeg ikke noe spesielt. Synes særlig t-skjortene derfra er litt harry, med svære ørner etc over hele brystet. Alt i alt synes jeg likevel at Armani er et godt merke med mye pent :)

Hva er egentlig forskjellen på en Armaniskjorte og en helt vanlig skjorte fra et hvilket som helst annet merke?

Lenke til kommentar
Jeg tror bildene sier det meste.

collezioni = hot

Jeans = not

 

Yay, en grå dress. FETT!

 

Med mindre du frekventerer gallamiddager, føles motehusene sine forsøk på å pushe på deg en ny dressfarge hver sesong rimelig formålsløs. Men de er heldigvis på vei til å forsvinne fra bybildet igjen.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...