tienng Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei! har vært innom her før ang. dette: Overklokkingen av AMD XP 2500+ (Barton serien). For å si det slik: Jeg har NULL peiling på når det gjelder OC, men har lest litt her og der om dette emnet og har forstått hva det innebærer. Dette er PC-en min: HK Abit NF7-S v.2.0 AMD XP 2500+ 1*512 Twinsmos m/Winbond 1*120 gb Maxtor 1*60gb Seagate Plextor brenne 16*10*24 Pioneer DVD-rom Matrox 32 mb skjermkort Audigy II HQ08-kabinett Med oppsett ovenfor, kan jeg da OC min PC? Jeg vil gjerne vite step by step....(hvis det mulig). Hvlike prog. må jeg ha for å OC??? osv ..... og mye mer som jeg ikke kan! Kom med alt dere ha om OC Hilsen TTN Lenke til kommentar
It's me Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Det finnes dusinvis av "hvordan klokker jeg xp2500" poster. LES DEM FØRST! du bruker ikke program, du bruker bios. Denne post'en burde vært død. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Bruk hk manualen til å finne ut slik! det står der...hvis ikke kan du søke rundt på forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå