Encore Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Jeg lurte på om dere vet om noen bra band som spiller veldig lik musikk som Slipknot, Stonegard og spesielt Slayer. Altså trøkk hele veien? Slayer's "Dead Skin Mask" og "Bloodline" er sanger som beskriver ekstremt godt hvilken type musikk jeg er ute etter. Ikke så hyperaktiv musikk som trash ofte er f.eks. Sepultura på sitt raskeste , men trøkk hele veien selvom. Jada, jeg vet jeg ikke er god å forklare. Endret 19. april 2009 av StayN Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Pantera Arch Enemy In Flames Eventuellt spør her Endret 19. april 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Municipal Waste At the Gates Meshuggah Behemoth Carcass Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Denne her får deg hekta og cranked up; Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg lurte på om dere vet om noen bra band som spiller veldig lik musikk som Slipknot, Stonegard og spesielt Slayer. Altså trøkk hele veien? Slayer's "Dead Skin Mask" og "Bloodline" er sanger som beskriver ekstremt godt hvilken type musikk jeg er ute etter. Ikke så hyperaktiv musikk som trash ofte er f.eks. Sepultura på sitt raskeste , men trøkk hele veien selvom. Jada, jeg vet jeg ikke er god å forklare. Ikke meningen å virke dust, men hvorfor høre på ny musikk som er likt det du allerede liker? Er det ikke litt kjedelig å høre på ny musikk som er helt likt det du vanligvis hører på? Slenger ut noen metal-band som jeg liker nå (likte Slipknot og Slayer før, så det kan jo hende det fenger ): Isis, Mastodon og Meshuggah. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvordan kan du sette Stonegard sammen med Slipknot ?? Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Pantera Machine Head (Hovedsaklig første plata Burn My Eyes, helt rå) Testament (Klassikerene fra 80 tallet sparker, og så har du The Gathering og nyeste plata om du vil ha mer moderne lyd, helt rått) Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) dobbelpost -.- Endret 21. april 2009 av Sjef. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du vurderer ikke å ta en tur innom - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=840010 - ? Anyway. Meshuggah <3 Amon Amarth Insense Lamb of God Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå