Gå til innhold

Slipknot, Slayer, Stonegard lignende musikk

Encore

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om dere vet om noen bra band som spiller veldig lik musikk som Slipknot, Stonegard og spesielt Slayer. Altså trøkk hele veien? Slayer's "Dead Skin Mask" og "Bloodline" er sanger som beskriver ekstremt godt hvilken type musikk jeg er ute etter. Ikke så hyperaktiv musikk som trash ofte er f.eks. Sepultura på sitt raskeste , men trøkk hele veien selvom. :)

Jada, jeg vet jeg ikke er god å forklare. :p

Endret av StayN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurte på om dere vet om noen bra band som spiller veldig lik musikk som Slipknot, Stonegard og spesielt Slayer. Altså trøkk hele veien? Slayer's "Dead Skin Mask" og "Bloodline" er sanger som beskriver ekstremt godt hvilken type musikk jeg er ute etter. Ikke så hyperaktiv musikk som trash ofte er f.eks. Sepultura på sitt raskeste , men trøkk hele veien selvom. :)

Jada, jeg vet jeg ikke er god å forklare. :p

Ikke meningen å virke dust, men hvorfor høre på ny musikk som er likt det du allerede liker? Er det ikke litt kjedelig å høre på ny musikk som er helt likt det du vanligvis hører på? Slenger ut noen metal-band som jeg liker nå (likte Slipknot og Slayer før, så det kan jo hende det fenger :p ): Isis, Mastodon og Meshuggah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...