deeas7 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 hvilken trafikkskole i Kristiansand er beste utifra pris,biler,lærere ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Prisene er veldig like stort sett over alt, men RMB fungerte veldig bra for meg. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg ville styrt vekk ifra UFO. Sikkert grei opplæring og slikt, men etter min forståelse så har de en tendens til å legge inn enda flere timer enn andre skoler - derav, koster mer og tar lengre tid. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 selv kjørte jeg med UFO, veldig fornøyd med det. brukte minimum av kjøretimer som var påkrevd og stod på første oppkjøring. men om det er takket være meg selv eller kjøreskolen skal jeg ikke si med 100% sikkerhet Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvis du er gjerrig så kan du jo ta Skau Trafikkskole, han er som regel 50 kr billigere enn konkurentene sine. Og selv om det ser shabby ut så er det en seriøs skole =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå