tsxpower Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 har blitt eier av en suzuki tsx. den er trimmet. og det jeg da lurer på er. tåler motorene egentli trim? slites de ikke mere med trim,en uten trim? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Spørs helt hvordan motoren er trimmet og ikke minst hvordan du kjører På en nyere sykkel med trimsylinder slites stempel noe fortere en med original sylinder. Men med eldre og nesten skuddsikre sykler som f.eks TSX MT5 og DTR så har du lite å bry deg om. Bare pass på at du har nokk olje og bytt stempel om du merker det er dårlig kompresjon Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 så man sliter ikke lagrene og veiva og sånt da,? er redd for og havarere motoren min. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er ikke så mye turtall på en tsx så lagrene dine skal nok klare seg Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 I tillegg så tåler jo veiva på tsx veldig mye. Tror ikke man får kjøpt en sylinder til tsx i norge som org veiva ikke klarer. Da snakker jeg altså om en ny, ikke en som er porta og borra opp osv. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 diskusjon om trim er ikke lov nå https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1099183 men den blir noe mere slitt ja. spørs veldig hvilken trim du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå