krissco Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei Jeg legger ut et nytt evne igjen Jeg og en kompis (begge 14 år) driver og lager en rubiks kube subwoofer vi har egne tegninger og hele pakka inspirert av Project cube men det er et problem vi har, kassa er ferdig og alt, men så er det de firkantene som skal på (det er 9 stykker på hver side. jeg har sett på ossen han gjør det men vi trenger hjelp med målene, vi har regnet og sånt, men får det ikke til kassa er 17 tommer alle veier, en helt komplett kvadrat. noen som gidder og regne ut målene på firkantene til to håpløse gutter? du ser ossen han på "project cube" har gjort det, lengre ned på siden, ossen han satte de sammen osv... TAKKER FOR ALLE SVAR INGEN SVAR ER FOR DUMME Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 17tommer/3 ruter= 5.66 tommer pr side i rutene. Eller 14.4cm x 14.4cm. Skal dere ha mellomrom mellom rutene summeres mellomrommene og trekkes i fra før dere deler på tre. Lenke til kommentar
krissco Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 17tommer/3 ruter= 5.66 tommer pr side i rutene. Eller 14.4cm x 14.4cm. Skal dere ha mellomrom mellom rutene summeres mellomrommene og trekkes i fra før dere deler på tre. Takk prøblemet løst, dette funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå