Fiffi Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei! Jeg har en liten skriveoppgave om filmen ''Lost in Translation'' og lurer på noen få ting: * Hva mener du er hovedtemaet i filmen og hvorfor har filmen fått denne tittelen? hvilken sammenheng har den med temaet? * Hvorfor tror du regissøren laget denne filmen? Formidler denne filmen oss noe? Jeg ville satt stor pris på om dere kunne hjelpe meg litt med dette Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hadde det ikke vært bedre om du forteller oss hva du tror svaret er på de to spm så vi kan fortelle deg om vi er enige eller vil tilføye noe. Jeg ser ofte om spm til lekser her. Og jeg kvier meg alltid for svare da det føles som om jeg hjelper til med å jukse. Det er jo DINE tanker læreren vil ha....ikke mine. AKIRA Lenke til kommentar
Fiffi Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Hadde det ikke vært bedre om du forteller oss hva du tror svaret er på de to spm så vi kan fortelle deg om vi er enige eller vil tilføye noe. Jeg ser ofte om spm til lekser her. Og jeg kvier meg alltid for svare da det føles som om jeg hjelper til med å jukse. Det er jo DINE tanker læreren vil ha....ikke mine. AKIRA Er ikke temaet i filmen ensomhet og mangel på riktig kommunikasjon? Jeg tror regissøren laget denne filmen for å vise oss at kommunikasjon er viktig for at mennesker skal forstå hverandre. Tilføy gjerne noe eller si om jeg tar feil eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå