Gå til innhold

tattovering i bergen 17 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Det er ingen studioer i Bergen som tatoverer barn. Det er et par Miami Ink-wannabes i gutterom rundtomkring, men det jeg har sett av dem er ganske grufullt. Her er et par bilder jeg tok for en stund siden, da jeg jobbet på Let's Buzz!

 

De tattoene var forferdelige dårlige.

Stakkars folk som må leve med de tattoveringene.

 

Når jeg skal ha min første tattovering så skal ingen under 25 år tattovere meg.

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar

Fra artikkelen:

– Vårt råd er at folk må bruke masse tid på å tenke plassering og motiv: «Er dette meg om ti-tjue år?» Tatoveringer er ikke like lekre når huden begynner å sige. En rose på overarmen eller brystet blir mer og mer langstilket med årene, sier Finvold.

 

Dette har jeg faktisk aldri tenkt over... man har jo virkelig den tatoveringen for livet og kroppslig "utvikling" må man jo tydeligvis også tenke på. :p

 

Personlig så stiller jeg meg litt skeptisk til tatoveringer, men da måtte det vært noe gjennomtenkt og noe som betydde noe helt spesielt for meg. (Tenker mer i retning av verdier/opplevelser, enn en evt kjæreste, det kan alltid ta slutt)

Lenke til kommentar
Det er ingen studioer i Bergen som tatoverer barn. Det er et par Miami Ink-wannabes i gutterom rundtomkring, men det jeg har sett av dem er ganske grufullt. Her er et par bilder jeg tok for en stund siden, da jeg jobbet på Let's Buzz!

Disse bildene fikk meg til å blø litt på innsiden ;\

Lenke til kommentar
Det er ingen studioer i Bergen som tatoverer barn. Det er et par Miami Ink-wannabes i gutterom rundtomkring, men det jeg har sett av dem er ganske grufullt. Her er et par bilder jeg tok for en stund siden, da jeg jobbet på Let's Buzz!

 

 

Haha, eller bør jeg si huff, den "tribaltattoveringen" er plassert på min fetters underarm, og gjett om han angrer nå på at han tok den i en eller annen kjeller i nærheten av fotballpub'en. Men nå har han lært og tror heller ikke andre bekjente kommer til å ta en tattoo andre steder en kvalitetsstudioer

 

Vet ikke hva han betalte opprinnelig for tattisen (sikkert ikke mye over 500), men tror han fikk pengene igjen av han karen, og nå holder han på å sjekke ut priser for å få fjernet driten med laser. Men blir nok en god del mer enn han betalte i utgangspunktet ja :p

 

Bare håper det går i orden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...